5 noiembrie 2014

Am descoperit o mare sfanta, o femeie Apostol: Silvia Tarniceru



Am descoperit o mare sfanta, o femeie Apostol: Silvia Tarniceru
Am plans in continuu in ultimele trei ore. Ochii imi sunt rosii si imi ard in cap. Am consumat jumatate de sul de hartie igienica pt a-mi sufla nasul.
Aceasta femeie e cea mai ortodoxa femeie pe care am intalnit-o eu.
E mai ortodoxa decat mama si decat bunica.
E mai ortodoxa decat orice popa.
Imi pare rau ca nu am cunoscut-o mai devreme si ca nu a trait mai mult.
Pt ca a fost un apostol pe Pamant.
Ma aplec si imbratisez piatra pe care scrie mare numele ei: Silvia.
Si o ud cu lacrimi.
O Doamne ce Om!
 O Doamne iti multumesc ca nu ne-ai parasit si ca ne faci asemenea semne.
Iata, asa arata o femeie Apostol!
Iata un Pavel feminin!
Nu cunosc un predicator mai bun.
Aceasta femeie e singurul om care ar trebui sa nu moara niciodata si sa fie mereu cu noi pt a ne trezi.
Doamne ce minune!
Glorie Tie Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu