25 noiembrie 2014

Avertismente divine severe

Avertismente divine severe.
Inclusiv un cutremur am avut.
Iata, cat a trecut de la actiunile smintite ale acestora  pana la replica divina?
Nu au permis omului sa voteze…
Ba inca l-au terorizat. Omul a venit la vot si a primit gaze lacrimogene…
S-au razbunat pe biserica, au scos ora de religie…
Hai bazatilor, cat a trecut pana cand a venit peste voi replica divina?
Consistenta de data asta, inclusiv un cutremur.
Nu va pocaiti de pacatele voastre? Continuati razboiul cu Dumnezeu, cu noii lui sfinti?
O sa va zapaceasca Dumnezeu!
Credeti ca Dumnezeu nu poate ajunge pana la voi? Ca are nevoie de ajutoare ca sa va pedepseasca?
Daca voi nu mai aveti nicio limita nici mania lui Dumnezeu nu va avea limita.
Am explicat aici. Trei etape sunt in actiunea divina de indreptare a celor care au apucat pe cai gresite: Iubirea, Suferinta si… Moartea.
Orice om care greseste grav si nu se indreapta trece prin aceastea trei.
 Eu reprezint iubirea. Intai omul e avertizat de Dumnezeu cu iubire prin Cuvant.
Eu invat, arat, explic, deslusesc, gasesc cauzele raului.
Si le-am gasit : miciuna, hotie, manipulare.
Eu sunt prima etapa.
Daca nu ascultati de mine sau de alti slujitori care va invata Binele si vor sa va salveze, ajungeti la etapa a adoua.
Suferinta.
Cand omul primeste Suferinta trebuie sa ingenuncheze in fata lui Dumnezeu si sa ii multumeasca: O Doamne iti multumesc ca ma avertizezi pe mine pacatosul care nu mai ascult de nimeni si de nimic in pacatele mele.  Iti multumesc ca ma gasesti demn de avertismente si nu termini cu mine definitiv si pt totdeauna.
Asa trebuie sa reactioneze omul credincios si constient in fata suferintei.
Trebuie sa se pocaisca cand ajunge suferinta la el si sa ii promita lui Dumnezeu ca se va indrepta si va face voia Lui.
Daca nici suferinta nu il indreapta inseamna ca nu mai e bun de nimic si vine a treia metoda divina: Dumnezeu il scapa de trupul fizic pt a nu face si mai multe rele.
Nimeni nu moare intamplator ci exista o justificare divina pt fiecare moarte: de la cea infantila pana la cea nonagenara.  
Suferinta celor care sunt buni este necesara pt a scapa de karma negativa.
Omul vine pe pamant si pt a se confrunta cu propriile sale fapte negative din trecut.
Sa isi curete sau arda karma.
Desigur ca pt asta e necesar sa nu faca altele rele si sa stie cum sa primeasca suferinta.
Trebuie sa o primim cu demnitate ca pe ceva pe deplin  meritat.
Trebuie sa avem incredere in Dumnezeu.
Dumnezeu stie mai bine prin ce trebuie sa trecem.  
Si apoi nu trebuie sa uitam niciodata ca suferim pt pacatele noastre.
Sau pt o cauza divina, in cazul sfintilor.
E minunat sa simtim ca Dumnezeu e prezent si imparte tuturor dupa faptele lor.
E minunat sa avem acest privilegiu al constientizarii prezentei divine.
Datoria mea este incheiata.
Eu am avertizat, am aratat, am explicat.
Daca nebunii au dat razboi si lui Hristos, e treaba lor.
Au primit inundatii, cutremure si altele.
Iata, misiune incheiata, avertismente totale.
Iubirea si-a facut treaba.
Daca va aratati a fi nebuni si smintiti, cu voi insiva sunteti asa in primul rand.
Acelasi Dumnezeu care avertizeaza si pedepseste, vorbeste si prin mine…
Aveti ceva sa ii spuneti?
Poate vreti sa va justificati…
Nu ati furat destul si sunteti suparati pe popor ca nu va lasa sa furati in continuare.
Doar noi am avut prim ministru care avea ca ideal: miliardul…
Deci iata de cine suntem condusi, de cine am fost condusi: de unul care avea acest ideal: sa faca miliardul in cateva luni.
Atat de mult se taia in tara asta ca el putea numai din comisioane sa faca miliardul in cateva luni…
Ce sa vezi, a inceput si Dumnezeu sa taie…
Cei care au furat sunt furati al randul lor:
Unii isi pierd imaginea…
Altii libertatea…
Altii sanatatea…
Altii chiar viata…
Eu sunt singurul slujitor al lui Dumnezeu care v-a explicat pe deplin ce se intampla.
Eu sunt singurul care v-am adus aminte de cele doua porunci divine: Sa nu furi si sa nu acumulezi prea mult.
Va ramane in istorie formularea mea: “Daca bagi mana in Univers si iei, universul va baga mana in tine in replica, si va lua inapoi…”
Raspanditi mesajul: pana in China sa ajunga deoarece legile sunt universale si la fel actioneaza peste tot…

Glorie Tie Doamne!
PS: Ei sunt hoti de meserie: Ba, doar furam de o viata, nu o sa ne pocaim acum la batranete... 
Doar nu o sa ascultam de un nebun cu un blog... 
Ei se ocupa de tot ce sta in calea lor: inclsusiv de biserica...
Inclusiv de Hristos.
Oh, nu ati auzit ca Hristos e Inceptul si Sfarsitul?
PS: Oricine vrea sa traiasca vesnic sa ma urmeze si sa ma asculte din acest moment.
Nu conteaza cine sunteti, ascultati de mine de acum si va spun ca veti trai vesnic alaturi de cei mantuiti din ceruri.
Veti vedea pe sfantul Petru sau pe cine vreti sa vedeti din ceruri si nu veti mai iesi in veci de acolo.
Dar trebuie sa faceti o schimbare de 180 de grade.
De acum sa va ocupati de viata vesnica ca destul v-ati ocupat de cea pamanteasca. 
Spuneti oamenilor: eu dau viata vesnica!
Prin mine s-au implinit deja cuvintele lui Hristos: 

14. Dar cel ce va bea din apa pe care i-o voi da Eu nu va mai înseta în veac, căci apa pe care i-o voi da Eu se va face în el izvor de apă curgătoare spre viaţă veşnică.
Ioan 4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu