23 noiembrie 2014

Despre lipsa de autoritate au Autoritatii

Despre lipsa de autoritate au Autoritatii.
Care autoritate? Acesti corupti care fug de Justitie pot sa fie Autoritate?
Nici vorba, sunt total compromisi.
In loc sa apere cetateanul slujesc partidul, am vazut. In loc sa asigure cetateanului conditii de vot, il impiedica…
Voi nu sunteti autoritate, si ati ajuns acolo tocmai pt ca unica autoritate care s-a impus in acesti 25 de ani, DNA ul, sa va ia mai repede.
Daca umblati cu girofarul dupa voi veti fi gasiti mai repede…
Se stie neincetat ce faceti, unde va duceti si ce spuneti.
Sunt altii care au pretentia ca actioneaza din umbra…
Din umbra actionati, din umbra va da si Dumnezeu…
Au, ce a fost, cine a fost, ce ne-a lovit?
Destinul v-a lovit, karma adica. Propriile voastre fapte.
Le place sa fie asemenea sobolanilor.
Unii umbla si prin gunoaie pretinzand ca au o meserie nobila…
A fi sobolan cand poti fi om, nu e deloc nobil.
Voi nu sunteti deloc autoritate ci o gasca de mici talhari.
Cum sa fiti autoritate cand faceti lucruri ilegale sub ochii nostrii.
Deci cat de putina minte au: ei fac in fata noastra lucruri ilegale si vor sa pretinda ca sunt autoritate.
E  ilegal ce faceti!
V-ati compromis total.
Eu sunt o autoritate cu mult mai mare si mai autentica decat voi.
Bine ar fi ca degraba sa ascultati de mine si sa lucrati pt mine.
De la mine veti primi viata vesnica pe cand cei care va dau voua salarii va condamna de fapt la moarte vesnica…
Va explic si de ce.
Dupa ce ati dat razboi noilor sfinti, dupa ce ati dat razboi si cetateanului, mai ales celui basist, mai nou ati dat razboi si bisericii, adica vechilor sfinti.
Adica lui Hristos.
Eu am spus aici de multa vreme: daca Hristos e impotriva astora, se vor lupta cu Hristos…
Pt ca am vazut deja: Plesu e impotriva lor, sa-l injuram pe Plesu…
Sunt asemenea unor copii needucati care dau cu piatra in oricine ii supara…
Bineinteles ca sunteti needucati. Daca ati fi educati nu ati fi ajuns in pozitia de “puscariabili”.
Deci ce autoritate pot avea “puscariabilii” in fata cetateanului?
Niciuna.
Cetateanul e regele in democratie. El conduce.
Eu sunt autoritatea, eu cetateanul.
Voi lucrati pt mine, cei care lucrati la stat.
Sunteti angajatii mei.
Eu sunt seful vostru.
V-am spus de o mie de ori cum stau lucrurile si nu vreti sa pricepeti.
15 ani va mai da Dumnezeui de plimbare prin desert si apoi va veni Potopul…
O sa curete lumea de toti cei de teapa voastra…
Am zis !
PS:Prosttilor si orbilor, daca aveti o minima autoritate veniti sa dati ochii cu mine si sa imi spuneti in fata ceva. Curajosii lu peste, manipulatori de doi bani.
Urmati-ma si am sa fac oameni din voi.
Altfel veti avea soarta sobolanilor, rolul pe care deja il jucati.
E ilegal ce faceti si nu trebuie sa va prinda legea neaparat.
Dumnezeu e un DNA cu mult mai fioros decat cel din lumea asta.
Rugati-va sa va prinda DNA ul si nu satana…
Va spun rugati-va sa va ia DNA ul!
Rugati-va sa cadeti in mana DNA-ului si nu in mana lui Dumnezeu.
Cititi in Biblie ce inseamna ca cadeti mana lui Dumnezeu cel viu…

Am vazut si eu, trazneste tot mai aproape de voi…
PS: Nu sunteti decat niste amarasteni care ati ajuns sa va razbunati pe cetatean pt ca e impotriva voastra. 
Sunteti atat de prosti ca nu aveti respect pt niciun cetatean care e impotriva voastra!
Nici macar pt Iisus Hristos! 
Au, Hristos e impotriva noastra... Sa ne ocupam de el...
Dar eu va spun: razbunati-va acum cat mai aveti timp pt ca in curand veti pierde puterea si nu o veti mai lua curand apoi.
Cei care impiedica ceteanul sa voteze nu au ce  cauta la butoane...
PS: Razbunati-va cat mai aveti timp.
Nu stiu cine a fost aces Orson Pratt dar Dumnezeu l-a inspirat si citatul arata de ce eu reprezint adevarata autoritate pe intreg Pamantul.
Eu sunt un ministru autentic al lui Dumnezeu.  
Cum, al Justitiei?
Prin mine s-a impus Justitia in tara asta? 
:) 
PS: Intrati in gasca mea si ascultati de mine! 
PS: Nu uitati ca eu sunt doar o portavoce. Justitia va merge inainte pe pamant cu sau fara o portavoce sau alta...
Dar oamenii s-au razbunat dintotdeauna pe portavoci, avem exemplul vechilor profeti. Sau al celor mai noi... 
Recunosc. Am o satisfactie deplina fiind portavocea lui Dumnezeu. 
Da, ne-am ocupat destul de ai nostrii, sa vedem ce mai fac rusii. Sa le reamintim ce asteapta Dumnezeu de la ei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu