29 noiembrie 2014

Ioan 8 cu 24

Ioan 8 cu 24.
Vreau sa spun ca acest pasaj este valabil si pt cei de atunci dar si spus de Iisus prin slujitorii Sai autentici de-a lungul timpului.
Pt ca Hristos a vorbit lumii in continuare zi de zi, an de an, secol de secol.
Nu exista niciun deceniu in acesti 2000 de ani care sa nu fie marcat de mesajul unui sfant important.
Repet, nu ma veti intelege daca nu veti putea sa credeti in prezenta lui hristos in interiorul meu.
Daca nu veti intelege ca nu de la mine vorbesc nu veti pricepe mare lucru.
El v-a strans pe toti aici!
Intalnirea cu mine este cel mai important moment al vietii voastre.
Intalnirea cu mine este intalnirea cu viata voastra vesnica.
Este to be or not to be.
Cu nimic nu exagerez daca va spun ca eu sunt mai important decat orice altceva din viata voastra.
Dar eu sunt doar un instrument in mainile lui Hristos.
Este momentul sa intelegeti care e treaba cu voi pe Pamant.
Ce e viata si care e rostul ei.
Hristos prin mine bate la usile voastre…
Viata pe Pamant e scurta si oamenii nici nu merita alta mai lunga.,
Pt ca 90% dintre ei consuma degeaba oxigenul pe care Dumnezeu il daruieste.
90% dintre ei traiesc degeaba.
Dar vai, s-au stricat si aia 10% care reprezentau zeciuiala ceruta de Dumnezeu.
De aceea Dumnezeu trebuie sa ia masuri severe ca sa nu se strice intreaga recolta…
Inconstienta este foarte mare la unii.
Dupa ce s-au dat foarte ortodocsi, la foarte putina vreme au aratat ca erau niste simple instrumente in mainile satanei.
Ca oricare om ce minte zi de zi…
Toti acestia care apar zilnic la tv si mint sunt instrumente ale satanei.
Zi de zi mint pt bani…
O oroare in fata lui Dumnezeu!
Un mic armaghedon au inceput in Romania slujitorii satanei.
Au lovit la rand in toti slujitorii lui Dumnezeu.
Si la urma, dupa ce s-au dat ortodocsi foarte, au lovit si biserica ortodoxa.
Ma bucur pt ca eu am spus dinainte ca sunteti lupi ce lucrati pt satana.
Ma bucur ca mi-ati confirmat cuvintele.
Acum e momentul ca biserica sa se trezeasca si sa ia masuri impotriva acestei mafii politice.
Cu totii trebuie sa luam masuri.
Sa iesim la vot pana ce ii vom aduce la 20%.
Vom vedea daca si atunci mint la fel de mult.
Hristos i-a facut nebuni, pui de naparca, copii ai satanei…
Mesajul meu nu iese din tiparul mesajului hristic.
Veti vedea cu totii mai devreme sau mai tarziu ca sfaturile mele au fost bune.
Veti vedea ca Dumnezeu a lucrat pt voi si pt binele celor multi.
Dumnezeu intoarce zi de zi lumea in asa fel incat sa fie bine…
Repet: daca nu l-ati gasit pe Dumnezeu, luati aminte ca eu sunt acel Dumnezeu…
Si altul nu veti mai vedea.
Nici pe Hristos nu veti vedea si nici pe Fecioara Maria.  
Luati deci aminte pt ca prin mine Unicul Dumnezeu mantuieste mai mult decat prin orice alt sfant de pe Pamant...
Ne invartim in sfera marilor apostoli...
Si cei care va veti mantui veti vedea aceste lucruri in lumea de dincolo. 
Sa iasa in fata aceia care au fost nedreptatiti de Dumnezeu! 
Sa iasa in fata si sa reproseze lui Dumnezeu , daca au ceva de reprosat! 
Atunci de ce va suparati?
Bucurati-va cand Dumnezeu pedepseste raul! 
Bucurati-va cand cei care mint , fura si manipuleaza, insceneaza, cad in judecata propriilor lor fapte. 
Eu am depistat, inspirat de Dumnezeu, ce se intampla.  
Desigur ca toti cei care continua sa fure de mii de ori salariul mediu, sau sa minta la nivel national milioane de oameni...
Toti acestia care faca asta chiar acum, vor cadea in judecata propriilor lor fapte.
Conteaza mai putin ce ati facut in trecut dar e foarte important ce faceti acum! 
Bucurati-va deci pt ca iata Dumnezeu a trimis pe cineva care sa va avertizeze! 
Care sa va trezeasca!
Pt ca nu stiati ce faceti! 
In numele lui Dumnezeu, pt binele vostru, va rog ca astazi nici sa nu furati nici sa nu mintiti!
Nici comisioane sa nu luati si nici mita! 
Pt binele vostru va rog sa nu faceti asta astazi!
Va rog ca astazi sa fiti bine crescuti si sa faceti cinste mamelor voastre! 
Nu le faceti de ras! 
Aratati lumii intregi ca mamele voastre v-au invatat sa nu furati si sa nu mintiti! 
E adevarat, eu sunt adevarata voastra mama in Dumnezeu! 
Prin mine primiti adevaratii 7 ani de acasa spirituali.
Pt ca nu s-a gasit nici biserica si nici parinti care sa va invete sa fiti cinstiti si sa va pretuiti tara, statul, aproapele!
Nu va scalambaiati la Univers pt ca acesta se va scalambaia la voi!
Maine veti primi inapoi tot ce faceti astazi!
Si cat mai e pana maine?
Cat?
Un an?
Poate doi?
Ah, poate ca pana maine mai sunt 5 ani!
Dar va spun ca mai devreme de cinci ani va veti confrunta cu faptele voastre.
Cum deci sa va fie bine, daca mintiti furati si lucrati pt mafie?
PS: Va rog sa va puneti in fata patului, mare, cuvintele subliniate pt ca in fiecare dimineata sa dati cu ochii de ele si sa stiti ca Dumnezeu v-a rugat sa nu va faceti rau...
Ioan Botezatorul striga pe malul apei!
Vine, vine Hristos, pocaiti-va!
PS: Tineti minte ce va spun: Dumnezeu a coborat in Romania si o va face asa cum spun profetiile!
Cei doi martori insotiti de zeci de mii de sfinti sunt chiar acum in Romania si se roaga pt purificarea ei!
Purificati-va deci si respectati cele 10 porunci pe care le-am detaliat aici inspirat de Dumnezeu.
Macar pe primele 5 in ordinea importantei lor spirituale: Nu ucideti(nici macar animalele), Nu mintiti, Nu furati, Fiti in controlul sexualitatii, Nu doriti bunurile altora sau Nu acumulati!
Pedepsele vin individual direct proprotionbal cu incalcarea acestor 5 porunci universale pe care Dumnezeu le-a dat intregii Umanitati!
Din cand in cand vin si in masa! Prin inundatii, cutremure, boli sau alte pedepse la nivel de state sau chiar continente!
Eu sunt deasupra oricarui alt slujitor si Dumnezeu a vrut sa arate ca orice alt guru sau maestru trebuie sa asculte de mine!
Pt ca eu nu sunt eu ci doar un releu al Lui!
Eu ma straduiesc sa il emit pe El!
Sa va pun in direct cu El!
Eu ma voi topi in El!
Pt ca fericirea tuturor ingerilor este ca sa fie instrumente ale Celui Etern!
Nu exista fericire mai mare decat ca Acela sa se manifeste prin tine!
Eu fac parte din elita spirituala acestei lumi!
Si nu resping pe nimeni!
Vreti sa lucrati pt Unicul Dumnezeu si sa va uniti cu El?!
Urmati-ma si ascultati-ma!
Putem transforma pamantul intr-un paradis in foarte scurt timp!

24. V-am spus deci vouă că veţi muri în păcatele voastre. Căci dacă nu credeţi că Eu sunt, veţi muri în păcatele voastre.
Ioan 8
v>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu