16 noiembrie 2014

OMG, o minune de proportii! Dumnezeu e cu noi!

OMG, o minune de proportii! Dumnezeu e cu noi!
Jesus Christ, nu pot sa cred, dupa ce m-a dezumflat ala de la realitatea cu prevestiri rele si niste pagini cu exit poll luri negative, se pare totusi ca asistam la o minune !
De dimineata, cand m-am trezit, am simtit bucuria cerului. Iisus mi-a deschis in suflet o fereastra prin care mi-a permis sa sesizez efervescenta si bucuria celor din Cer...
Totusi media manipuleaza mult si iata spre seara mi-am pierdut siguranta si si increderea in ce am perceput...  Imi pregateam chiar un text cu indemnuri pt votul ce va avea loc peste numai un an si jumatate  in 2016: ma pregateam sa indemn la focalizare, la mobilizare: trebuie sa le luam primariile, si toate functiile de decizie acestora...
Si-au dat destul arama pe fata.
Niciun alt partid nu poate fi mai rau si mai corupt.
Salutari patriarhului Daniel! Am vazut un titlu care vorbeste despre o declaratie profetica a patriarhului Daniel.
Daniel a votat cu Johannis.
Biserica a observat atitudinea banditeasca a puterii. Santaj, amenintari,  razbunari scoaterea orei de religie. Nu e scoasa, dar e nevoie de o cerere de acum pt copiii care vor sa o frecventeze.
Ce sa mai zic acum.
Ce minune!
Ce minune sa fii roman! Minuni peste minuni!
Daniel a profetit iata! A facut o profetie!
Eu insumi de dimineata am simtit bucuria si efervescenta cerului.
Deci, astia au pierdut prin ce au facut la sectiile de vot dinafara acum 2 saptamani.
Am vrut sa spun asta, dar am zis sa vedem faptele intai.
Deci au pierdut pe mana lor. Si-au facut singuri rau.
Asa se in tampla intotdeauna.
Omul isi face singur rau. Dumnezeu il iubeste, nu vrea sa il pedepseasca. 
Mi-a placut f mult discursul lui Johannis!
Am vazut un Johannis plin de iubire de data asta. Nu mai era acel Johannis metalic.
Era un om ce are dragoste pt tara lui si sunt sigur ca o va sluji cu credinta.
Avem un Om Presedinte!
Nu mascota celor corupti si alergati de justitie. Nu papusa acestora.
Ce minune!  

Sa ne bucuram de acum!  
E timpul sa tinem aproape de acum.
A venit timpul ca generatia noastra sa se ocupe de tara.
E timpul sa fie bine! 
Am incredere in acesti oameni care au iesit in masa la vot de data asta. 
Cu totii, impreuna vom gasi solutia cea buna deoarece Dumnezeu ne va inspira.
Este anormal procentul PSD ului.
Este anormal ca aceia care mint si fura si iarasi mint si iarasi fura sa castige atat.
Dar de asta ne vom ocupa mai tarziu. 
Acum sa ne bucuram.
Ce bucurie sa fii roman! 
Sa ne bucuram, sa ne infratim.
PS: Glorie lui Dumnezeu! 
PS: Sa nu uitam simbolurile libertatii noastre: B1TV, NASUL TV, si  OTV-ul ce trebuie ajutat sa revina. 
Si Realitatea de acum! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu