18 noiembrie 2014

Pocainta - singura solutie pt cei invinsi

De ce a castigat Johannis ?
Iata eu abia zilele acestea am observat ca se scrie cu I si  nu cu J.
Dar asa cum Jakob Lorber a fost preluat cu J am sa scriu tot cu J, Johannis...
In primul rand trebuie sa observam cu totii ca nu atat Johannis a castigat ci Ponta a pierdut pt ca trebuia sa piarda...
Consilierii lui Ponta sunt varza...
Oricum Basescu l-a compromis suficient in acesti doi ani asa incat pana la urma si-au pierdut cu totii calmul iliescian...
Trebuie spus ca in fapt ca nu exista alta varianta in cazul lor decat una singura: POCAINTA!
Nu , in loc sa se pocaisca, ce fac ei?
Au dat razboi Bisericii ortodoxe mai nou si au scos ora de religie...
Repet, nu exista alta solutie decat Pocainta, sau, ca sa priceapa si ei ce spun: Mea Culpa.
Dar ei nu pot sa faca asta din simplu motiv ca in tara mai sunt orbi care ii voteaza.
Daca ii spui orbului cum esti tu in realitate evident ca te va crede si nu te va mai vota...
Cum spunea  Ibraileanu in una din maximele lui: Nu spune nimic rau despre tine caci toti te vor crede...
Adica nu exista alta solutie decat sa ne luptam cu ei...
Noi vom deveni eroi si vom deveni celebrii ca am dus lupta cea buna iar ei vor ajunge la ... 20%.   Vor pierde si Guvernul si apoi si Parlamentul si va intreb ....
Ce va fi cu ei?
Bravo voua ca luptati impotriva lui Dumnezeu!
Eu aici am spus ca acestia au dat razboi lui Dumnezeu.
Nimeni nu m-a crezut...
Asta scrie impotriva psd...
Nu, astia au declarat razboi lui Dumnezeu!
Si Dumnezeu le da...
Scoaterea orei de religie arata ca am spus Adevarul...
Satana prin ei a vrut sa puna Biserica sa le faca campanie...
Cum Biserica nu a reactionat cum au vrut ei furia acestora s-a dezlantuit...
Sa iasa clarvazatorii nostrii si sa dea marturie daca numele care le spun eu aici sunt sau nu locuite de satana. Insa nu am sa spun nume...
Ei de fapt s-au socat cand m-au citit si s-au ingrozit ca tara ar putea sa auda si sa creada ce spun eu.
Insa Dumnezeu le face o demonstratie uluitoare: Nu e nevoie sa ma auda tara pt ca ei vor ajunge la 20% chiar daca tara nu aude ce spun eu...
Domnul Dumnezeul Eternitatii mi-a vorbit si imi vorbeste asa cum a vorbit marilor profeti si ma va mantui pe mine si pe prietenii mei asa cum i-a mantuit si pe ei...
Lucrurile se vor intampla cum spun si se intampla deja.
Justitia va functiona in Romania.
Trebuia ca Basescu sa piarda partidul si puterea ca sa intareasca Justitia, desi incepuse inca dinainte sa faca curatenie pt ca de asta a pierdut partidul.
Asa a vrut Dumnezeu.
Daca Basescu nu ajungea in situatia dramatica in care ajunsese probabil ca Justitia nu ar fi ajuns in prim plan.
Justitia era ultima arma si a fost obligat sa o foloseasca.
Altfel poate ca i-ar fi fost mila de ei.
Dumnezeu e la butoane si Binele il datoram Lui.
Deci cat de rataciti sunt ultrasi nostri ortodocsi care sustin pe cei care au dat razboi Bisericii...
Mama cat de ortodocsi ati ajuns!
V-am spus ca satana e aproape si ca o sa va zapaceasca daca nu ascultati...
Cei care nu au facut ce am spus s-au prabusit atat de grav incat as putea tine loc de Scriptura...
Reprezint suprema autoritate pe Pamant.
Am viata vesnica cu mine.
Viata voastra vesnica e la mine...
Si Dumnezeu e cu mine!
De aceea cant, rad si dansez pt ca Marele Dumnezeu m-a preluat si ma locuieste.
Bag seama ca Dumnezeu trimite fiecarei generatii mesagerii pe care ii merita.
Daca va veti mantui eu va voi fi in eternitate ceea ce Dumnezeu spune deja ca sunt, prezentandu-ma voua sub pseudonimul cel mai potrivit.
:)
I-auzi, eu sunt unul la un milion...
Sa ne focalizam si sa aducem dusmanul la 20%.
Hai ca Dumnezeu ne sustine de data asta.

Dupa 25 de ani de lupte politice am inteles in sfarsit ce trebuie sa facem si unde s-a acumulat raul cel mai mare...
Orice mafie este instrumentul satanei.  
Iata ca basisitii au ajuns eroi iar cei care au luptat impotriva lui Basescu s-au sifonat f rau...
Dar macar o fac pe bani... 
Badea, Gadea, Stoiceasca si compania: sifonati, sifonati dar plini de bani...
Cum spune Badea: banuţu conteaza...
Asta e filozofia lui si a multora care sustin psd-ul.
Dar eu ii intreb inca odata:
MARE ATENTIE: sunteti siguri ca vreti sa lucrati pt satana pe bani? 
O sa va dea bani multi si va da deja...
Sigur nu vreti sa va pocaiti?
Pardon, sa va faceti Mea Culpa?
Vreti sa intoxicati tara in continuare ca sa catigati voi "banuţu"?  
PS: Repet: Pacaiti-va pesedistilor si voi cei care inca ii mai votati.  
Hai, hai sa ne bucuram ca psd-ul va ajunge la 20%! 
DA, DA, veti lua cunostinta cu totii de Marea Putere a lui Dumnezeu si a slujitorilor Sai.
20% tara, hai focalizeaza-te ca nu e de joaca cu acesti ne-pocaiti... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu