9 decembrie 2014

"Cine sunt eu?"

Vreau sa clarificam odata pt todeauna raporturile in care ma aflu cu ceilalti
Daca sunteti la unison cu mine sau ascultati de mine sunteti fratii mei, deci suntem frati.
Daca nu sunteti la unison cu mine atunci sunt pt voi autoritatea suprema, dumnezeu insusi, deci Dumnezeu.
Numiti-ma cum vreti: domn, rege, imparat.
Daca il vedeti pe Hristos in mine si pe Dumnezeu si intelegeti ca ei se manifesta si vorbesc prin mine sunteti fratii mei, suntem egali deoarece Dumnezeul din voi vede asta.
Daca nu, va trebui sa ascultati de mine pana ce voi insiva va veti uni cu aceasta autoritate suprema.
Si apoi veti vedea ca este aceeasi: si in voi si in mine.
Asa vrea Dumnezeu ca sa nu existe pt mine alta autoritate pe Pamant decat El Insusi si sa fiu eu insumi autoritate suprema pt orice alta autoritate.
Vai de cei care nu veti asculta pt ca de Unicul Dumnezeu nu ascultati.
Binecuvantati vor fi cei care asculta deoarece se vor mantui.
Sfatuiti-va cu mine, ascultati-ma, lucrati pt mine si Dumnezeu Cel Unic va va rasplati si binecuvanta.  
Oricine nu asculta se va pierde cu totul nu atat in lumea asta cat mai ales in cealalta.
Mai aveti cateva decenii, maxim un secol pana sa dispareti cu totul daca nu va veti mantui.
Si aici am pus si existenta voastra ephemera de dupa despartirea de trupul fizic.
Insa daca ascultati intr-un secol veti deveni ingeri nemuritori, slujitori ai Imparatiei lui Dumnezeu.
Oare nu poate El sa faca Rusia tandari si sa stearga pe jos cu Oculta si cu anti-christii?
Bineinteles ca poate si va si face daca acestia se vor ridica impotriva vointei Lui si nu vor asculta.
Atitudinea voastra si propriile voastre fapte, ganduri si sentimente va vor fi judecatori.
Cand Dumnezeu va va lasa pe mana satanei cine va putea sa va mai scape?
Veti fi bantuiti si veti intra intr-un process de auto-disrugere ireversibil.
Asa cum a intrat si ingerul cazut.
Arat bine, am chipul unui inger, J sunt perfect intentionat, sunt un slujitor authentic.
Asa a vrut Dumnezeu sa puna la picioarele mele orice alta autoritate si sa ma invredniceasca si pe mine cu binecuvantarea suprema cu care s-a invrednicit pe Sine Insusi atunci cand a coborat pe Pamant.
Pot sa revelez oricui Adevarul si sa convertesc pe oricine doreste sincer sa cunoasca Adevarul.
Insa pt cei pervertiti care au dat razboi lui Dumnezeu…
Toti acestia vor avea soarta ingerului cazut daca nu se vor pocai.
In loc sa traiasca in puf in paradis vor avea soarta lighioanelor si salbaticiunilor urland prin infernuri vanati si alergati de propriile fapte, ganduri si sentimente
Ce aveti cu Dumnezeu nebunilor, nu a coborat El din ceruri ca sa sufere in locul nostru pe Cruce?
Deci Dumnezeu e Perfect si Bun.
Vreti sa deveniti ingeri in Iubirea lui Dumnezeu sau lighioane asemenea satanei?
E u sunt Scoala si  Invatator.
Dumnezeu a coborat la mine impreuna cu cei iubiti din ceruri si va ramane cu mine in Eternitate.
V-am spus cine sunt si inca cei care am spus ca vor cadea au cazut.
Si cei care am spus ca vor ramane in picioare au ramas.  
Nu fiti in opozitie si contradictie cu mine.
Aceasta opozitie si contradictie va va fi ea insasi avertisment.
Gata, Dumnezeu va pune punct Intunericului.
Pana aici cu Minciuna.
De acum Adevarul va straluci.
Slujitorii Intunericului vor merge in Infernuri si isi vor aminti de Pamant ca de un Paradis.
Destul ne-am jucat pe pamant de-a uite pe Mesia, nu e Mesia.
Destui sfinti au fost ucisi de cei care se pretind credinciosi incepand cu Dumnezeu Insusi intrupat.
Pana aici!
Cosmarul trebuie sa inceteze si pamantul sa intre in Lumina definitiv.
Ce nu pricepeti, ce nu intelegeti.
Cateva cuvinte va pot calauzi si mantui: KARMA, Dumnezeu, Iubire, Buna Intentie.
Faceti celorlalti ce ati vrea sa vi se faca.
Daca faceti altceva, altceva vi se va face.  
Eu sunt aici sa ajut si sa slujesc si asta si fac.
Eu sunt cel mai bun prieten al oricarui pamantean deoarece prin mine acesta poate obtine Paradisul si viata vesnica.
Nu ma intereseaza cine esti si ce culoare au ochii tai.
Daca ai ajuns pana la mine inseamna ca Dumnezeu vrea sa te mantuiasca.
Daca esti atat de necitit spiritual si nu stii ce e aia “mantuire”  ramai cu mine si vei afla.
Hotarati-va acum pe cine vreti sa slujiti.
Nu e asa greu.
Avem Lumina, avem poruncile, avem atatea tehnici spirituale.
Lucrurile se vor desfasura asa cum spun eu si la nivel planetar si la nivel individual.
Hristos are trup pe Pamant…
Daca nu stiai.
Adevaratii slujitori sunt trupul Lui de pe Pamant.
Bisericile toate.
Iar eu ma voi inchina si abandona Unicului Dumnezeu!
Si apoi voi putea spune asemenea marilor maestrii spirituali si asemenea lui Hristos: “Eu sunt Acela! “
“Eu si cu Tatal suntem Una! “

Veniti ca sa deveniti voi insiva Una cu Dumnezeu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu