11 decembrie 2014

Cum vede Dumnezeu lucrurile...

Astazi Domnul Dumnezeu mi-a revelat lucrurile din alt unghi.
Ascultati caci o sa va placa!
Astia, in prostia si orbirea lor au zis in fata slujitorului: Asta e apa noastra…
Asa, a raspuns Dumnezeu? Luati apa atunci! Si le-a dat apa pana s-au innecat…
Singura apa ce va apartine este apa propriilor voastre fapte.
Cealalta este a Mea…
Astia, in prostia si orbirea lor au zis in fata slujitorului: acesta este spatiul si pamantul nostru…
Asa, a zis Dumnezeu?  Luati atunci singurul pamant care va apartine voua…
Tot Spatiul este al Meu , pana si mustele care zboara in spatiu Imi apartin.
Si le-a doborat o musca ce de prea multa vreme bazaia la urechea Domnului…
Iata a zis Domnul, acesta este singurul spatiu ce va apartine: pamantul din care sunteti facuti si care va va inghiti in curand…
Deci cat de glorios poate sa fie Dumnezeu?
Deci cat de glorios poate sa fie Dumnezeu?
Va spun ca inainte sa ingenucheze in fata noastra orice putere a acestei lumi trebuie sa ingenucheze acesti banditi corupti.
Ia aminte planeta si intelege cui apatrine acest pamant!
Acest Pamant apartine in primul rand tuturor acelora care l-au udat cu  sangele lor in numele Domnului.
Cei doi martori fac parte din aceasta categorie…
Pamantul este al meu si eu sunt Domnul lui!
Cine il va revendica in fata Mea si cine se va face stapan peste el?
Multumiti lui Dumnezeu ca va spun dinainte ce va fi!
Iata aveti posibilitatea sa va orientati in functie de ceea ce Dumnezeu reveleaza.
Aveti exemplificari destule!
Dumnezeu nu glumeste, ati vazut cu ochii vostri!
Tot va mai arde de razboi cu sfintii si bisericile?
Dumnezeu nu a obosit, abia s-a incalzit un pic…
Dumnezeu va face ce spune!
Daca vreti sa fiti in categoria caprelor si nu a oilor, adica in categoria celor care vor fi purificati si nu in categoria celor care purifica, atunci…
E alegerea voastra.
Alegeti deci in cunostinta de cauza.
Dumnezeu v-a informat!
Se pare ca Dumnezeu este foarte puternic!
Care mai vreti sa incercati Puterea Lui?
Noi trebuie sa ne tinem strans de picioarele Lui sfinte si sa nu ii mai dam drumul!
Cat de divin si de perfect este Domnul Dumnezeu!
Atentie la ce spun pt toti oamenii bogati din Romania si apoi din intreaga lume!
100 de mii de euro va fi echivalata cu un an din viata voastra!
Nu furati prea mult!
Orice bogat sa devina degraba adminsitratorul bogatiei sale pt cei multi.
Sa spuna imediat: eu nu am nimic!
Totul apartine lui Dumnezeu!
Eu sunt doar un administrator nefericit ala cestei bogatii!
Ma trezesc in fiecare zi cu gandul sa ajut oamenii si nu am alta preocupare decat sa fac Bine!  
Da, da, cititi-ma ca pe sfanta scriptura deoarece asta si sunt pt voi!
Voi nu aveti alta scriptura si nici nu ati deschis alta vreodata.
Insa puteti sa ajungeti deasupra celor care o citesc zilnic daca ma veti asculta.
Dumnezeu tocmai va arata prostia voastra fara margini si cum va auto-distrugeti zi de zi, nestiind ce faceti…
Eu sunt salvatorul vostru.
Cine sa va mai salveze daca nu sunteti de partea mea!
Luatia minte la mine deoarece eu sunt de o mie de ori mai important decat orice aveti.
Pt ca tot ce aveti , cu tot cu voi insiva, in curand o sa dispara daca nu ascultati!
Insa daca ascultati veti deveni regi in singura Imparatie care cu adevarat conteaza: Imparatia lui Dumnezeu!
Voi care ati stiu dintotdeauna sa va orientati… Care ati trecut de la un partid la altul…
Oare nu veti stii sa va orientati si dupa cuvantul lui Dumnezeu!?
Bai deci cat de bazat e Dumnezeu si ce le da astora care nu il asculta…
Hai razboinicilor viteji care ati dat razboi bisericii si sfintilor si astfel lui Dumnezeu Insusi…
Mai puteti, mai aveti suflu?
Eu va spun ca va ingenunchea Rusia si China ne va deveni prietena…
Cu atata mai mult niste gunoaie corupte ca voi!
Cu cat ingenucheati mai tarziu cu atat mai jos o sa vi se afunde genunchiul…
Faceti-o acum si nu mai faceti pe desteptii in fata lui Dumnezeu.
Dumnezeu vrea sa va ridice peste intreaga lume!
Intelegeti unde e centrul si cine conduce cu adevarat!
Hai orientati-va…
La asta va pricepeti cel mai bine!
Ascultati de mine pana nu e prea tarziu.
Va spun ca sunt tot mai multi care ar fi dat milioane de dolari ca sa aiba parte de sfatul meu. (Pe care le si aveau...)
Si eu l-am dat aici gratuit…

Sunteti siguri ca vreti sa faceti in continuare pe desteptii in fata lui Dumnezeu?
O cat de minunat este acest Dumnezeu!
Cat de divin si desavarsit este!
Nu am nevoie de milioanele voastre de dolari cu care nu stiti ce sa faceti si care va vor fi pietre de moara…
Va afundati tocmai datorita milioanelor vaostre.
O, eu stiu ce sa fac cu ele.
Faceti ce va spun cu ele!
Chiar acum impreuna cu mine aduceti-le ofranda lui Dumnezeu!
El va sti ce sa faca cu ele!
Doamne iti oferim acum bogatia acestor credinciosi care sunt dornici sa te asculte si sa lucreze pt Tine!
Gata le-am oferit in locul vostru!
Acum sunteti salvati, ati fost dezlegati de piatra de moara ce va judeca…
Va spun ca ma asteapta nori de galaxii…
Nori de galaxii ma asteapta sa mi se inchine si sa ma asculte…
Pamantul e la degetul meu mic…
Faceti cum va spun!
I-auzi, eu sunt Noul David cu nu danseaza in fata chivotului ci in fata lui Dumnezeu Insusi!  
Dansati cu mine!
Lasati-va patrunsi de ritmul divin!
I-auzi cat de divin este acest ritm!
Cine a mai ascultat vreodata ceva atat divin!

PS: Nu mai bazaiti la urechea lui Dumnezeu ca poate iar va da cu pliciul...
I-auzi! I-auzi muzica ce canta pt rege! 
PS: Inca odata va spun: Atentie, Dumnezeul care a creat Pamantul si care il tine pe orbita este cu mine si va vorbeste... Sunteti siguri ca nu vreti sa ascultati si sa ingenuncheati?
Va intreb inca odata: sigur nu vreti sa ascultati si sa ingenuncheati? 
Raspunsul vostru va va decide soarta...
Sigur nu vreti sa ingenuncheati? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu