16 decembrie 2014

De ce ministru Oprea trebuie dat jos de urgenta de acolo

De ce ministru Oprea trebuie dat jos de urgenta de acolo.
Eu nu bat campii desi vad ca unele siteuri dezinformeaza si manipuleaza cu intentie. Adica mint pe fata.
Foarte bine.  Am informatiile mele pe care voi nu le aveti.
De exemplu voi nu stiti ca  Oprea asta a cerut confruntare cu Dumnezeu…
Asta nu stiati…
Si Dumnezeu i-a ridicat manusa.
I-a acceptat provocarea.
Deci pe cine va bazati voi?
Pe unul care o sa va doboare cel mai repede.
Ca doar se bate cu Dumnezeu….
Stiati asta?
E f bine. Tot ce faceti e pt a scapa tara mai repede de voi.
Pt a va judeca mai repede.
Stiam ca urmeaza ca mania lui Dumnezeu sa loveasca din nou dar nu am mai spus pt ca am observat ca nimeni nu vrea sa auda.
In loc sa invatati si sa va conformati, ca si vechii evrei va maniati pe profet.
Dar acum va spun dinainte.
O sa fiti lasati o vreme sa mestecati ce vi s-a dat si apoi iarasi o sa fiti loviti.
Daca nu va pocaiti pana atunci.
Uniii au sarit sa acuze Rusia ca a provocat cutremurul, ultimul.
Ei si ce daca l-a provocat Rusia?
Nu conteaza cine il provoaca.
Conteaza sa nu vina peste voi si sa va ia.
Evreii si masonii puteau fi pedepsiti si prin cataclism planetar.
Dumnezeu insa a vrut sa ii pedepseasca prin  Hitler.
Ca sa ii afunde si mai jos.
Pt ca ei nu isi dau seama nici acum ca e ardere de karma si au continuat lupta lor anti-christica.
Daca ii lovea cataclismul natural scapau mai usor. Pt. ca nu aveau pe cine sa dea vina si nu isi mai faceau inca o tona de karma negativa.
Si ei fac parte din categoria celor care se lupta cu Dumnezeu…
Bine, eu stiu ca sunteti niste simplii oameni si ca satana va poate zburataci si ameti cat ai clipi…
Insa asta nu conteaza.
Conteaza ca nu stiti ce faceti si maniati pe Dumnezeu.
Si Dumnezeu e nevoit sa intervina si sa va puna la punct.
Cat cei doi martori umbla pe pamant  sa nu mai aduceti psd ul la guvernare si la putere.
Nici macar un an.
Altfel veti regreta cu totii.
Repet: nu numai pedepsele naturale sunt divine si meritate.
Daca Oculta a inscenat 911 asta nu inseamna ca nu e o ardere de karma ca si cand ar fi fost un cutremur natural.
Oricum niciun cutemur nu e "natural" ci e pus la cale de entitatile din planurile subtile.
Si uneori Dumnezeu le da voie celor malefice sa isi faca de cap pe Pamant ca sa va avertizeze pe voi pamantenii.
Nu e nimic intamplator, mai ales evenimentele care se lasa cu multi morti, razboaie, cataclisme etc.
Si am ajuns exact unde imi doream.
Nu e nimic mai placut pt mine decat sa vad ca pacatosii, ce or fi ei, mafioti, anti-christi, nebuni, doresc sa se lupte cu Dumnezeu…
Iar Dumnezeu dezleaga cainele legat in infern care vine si da cu ei de pamant…
Unde sunt cei care au stat impotriva cuvantului lui Dumnezeu revelat aici?
Cand m-a contrazis Universul?
Cand a iesit cum au dorit cei care mint, manipuleaza si fura?
Au doara nu credeti ca veti avea dreptate de acum inainte?
Ingenuncheati cat mai e timp si cat eu inca mai umblu pe pamant…
Nu veti regreta…
Voi ridica pe oricine si acela imi va deveni frate.
Sau luptati-va cu Dumnezeu.

Mai stim noi un neam pervers care se lupta de mii de ani cu Dumnezeu…
PS: Numiti un singur om de pe Pamant care a avut dreptate impotriva mea!
Care a castigat un singur meci cu mine!
Va spun ca si satana va pierde insa in lupta cu satana trebuie sa imitam pe Domnul Dumnezeu: numai cu sangele nostru poate fi invins satana...
Loviti satanelor: ca in voi insiva loviti! 
PS: V-am avertizat... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu