7 decembrie 2014

Dumnezeu a inceput un dialog exceptional cu liderii planetari

Dumnezeu a inceput un dialog exceptional (si prin mine, dar nu numai) cu liderii planetari si cu voi toti cei care ati ajuns aici.
Eu nu am stiut ce va face Dumnezeu, ce demonstratii de forta va face…
Jur!
Am fost doar un instrument pe jumatate inconstient…
Daca El doreste sa dea acestui instrument nevrednic un rol apocaliptic si biblic, faca-se voia Lui sfanta!
Eu nu fac nimic altceva decat sa il laud si sa il preamaresc si sa ma rog sa se faca voia Sa!
Nu stiu ce va face, dar stiu ca doreste sa implineasca prin noi profetii apocaliptice.
Nu stiu ce va face!
Dar tocmai am realizat ca ne preda cele 10 porunci si le insoteste de exemplificari…
Va spun ca, sunt aprope sigur ca nimeni de la Moise nu a explicat astfel cele 10 porunci!
Mare atentie! Am obvservat ca raspunde la gandurile si planurile celor care sunt la butoane!(Inclusiv la ganduri si intentii)
Am observat ca le spune acestora: Nu ma obligati sa indeplinesc profetiile chiar cu voi!
Fiti atenti sa nu cadeti pe cuvantul Scripturii ce trebuie indeplinit!
Asa le spune acestora!
Sigur, daca acestia nu ar fi lemn tanase si adormiti si inconstienti, s-ar ingalbeni deoarece Domnul Dumnezeu le-a vorbit si i-a amenintat!
I-a avertizat foarte serios!
Le-a raspuns la gandurile lor cele mai ascunse si la actiunile lor total iresponsabile!
Ce faceti voi, i-a intrebat?
Ce aveti cu slujitorii mei care fac Binele si prin care Eu vorbesc?  
Ce aveti cu aceia pe care il voi ridica peste voi toti si care vor fi cu voi in Eternitate?
Am venit la voi!
Asa spune Dumnezeu!
Am venit la voi si impreuna vom face ce am promis prin profeti!
Pe unii i-a avertizat foarte sever: Nu ma obligati sa indeplinesc profetia tocmai cu voi!
Nu ma obligati sa imi tin Cuvantul tocmai cu voi!
Asa spune Dumnezeu!
Deci orbilor, nu scrie ca tot genunchiul se va pleca la granitele Romaniei?
Si genunchiul vostru va trebui sa se plece, nu numai al dusmanilor externi…
Ce nu va place la mine?
Numiti un singur sfant cu care ati putea voi sa va mantuiti!
Numiti un singur sfant ale carui standarde le indepliniti!
Nu exista niciunul!
Eu sunt singurul prin care voi puteti sa va mantuiti si sa va intalniti apoi cu toti sfintii din cer.
Numiti-ma cum vreti: guru, invatator, professor, calauza, maestru sau inger.
E la fel de bine si la fel de adevarat.
 Nu la toti a venit cu avertizari si amenintari!
La altii a venit cu binecuvantari si cu daruri.
Fiecaruia dupa atitudinea si dupa inima lui.
Fericiti aceia care au inteles ca El le-a vorbit si prin mine.
Acestora li s-au deschis portile Cerului si au obtinut perspectiva vietii vesnice.
Ce sunt eu si cine sunt eu?
De unde as putea sa va vorbesc eu?
El va vorbeste!
El a venit la voi si la intreaga lume si se tine de Cuvant:
Da fiecaruia ce merita!
Da fiecaruia dupa propriile fapte!
Intoarce fiecaruia faptele asa cum spune in ultimul capitol al Apocalipsei.
Va spun ca oriunde este Dumnezeu prezent acolo este si centrul lumii…
Nu v-am spus ca vom ajunge buricul Pamantului?
Inchinati-va!
Nu mie ci lui Dumnezeu!
Dar de mine ascultati!
Dumnezeu v-a spus tot ce trebuie sa stiti.
Repet, aveti grija ptr ca aveti de-a face cu Dumnezeu si puneti-va voi in locul Lui…
Ce ati face cu niste mincinosi ordinari si si cu niste hoti si comisionari ca voi?
Care in plus au dat razboi si bisericii si elitei spirituale din Romania?
Ce sa faca Dumnezeu cu niste gunoaie ca voi?
Va rog sa raspundeti repede!
Inainte de a mai face vreo prostie care sa va coste mai mult decat aveti in buzunare si conturi!  
Glorie Tie Doamne!
Nisipul de sub talpile Tale sfinte sa ma binecuvanteze!
Eu ma voi mantui fiind binecuvantat de nisipul peste care Cel sfant a pasit!
Aveti insa voi grija ca acelasi nisip voua sa nu va fie altceva…
Glorie Tie Doamne si Duhului Tau atat de patrunzator si de fabulous!
Glorie Spiritului care ne inalta la Viata si desavarsire!
Glorie Tie pt ca te cobori la cei atat de mici si de rai de pe Pamant!
Ma inchin si binecuvantez valul ce m-a adus in apropierea Ta sfanta!
Ma inchin Celui Etern si ma daruiesc Lui neconditionat!
Ma abandonez Lui!
Faca-se voia Lui sfanta cu mine acum si in Eternitate!
PS: Va rog sa observati ca nu e de gluma cu Dumnezeu!
Unde va puteti ascunde si ce va poate scapa de mania Lui?
Repet inca odata inconstientilor din Romania care inca mai sunt la niste butoane:
1. Ati atacat Biserica.
2. Ati atacat pe yoghini.
3. Ati atacat pe alti sfinti in viata stiuti sau nestiuti.
Ce sa faca Dumnezeu cu voi?
Dati-va singuri sentinta, dar repede pt ca ati abuzat destul de rabdarea si exemplificarile lui Dumnezeu!
Plecati de acolo, dati-va demisiile pana nu veti face cine stie ce prostie si il veti obliga pe Dumnezeu sa fie sever cu voi!
Repet: nu va jucati cu voi si cu Dumnezeu: ati atacat tot ce este spiritual in Romania, inclusiv Biserica Ortodoxa!

Ce sa faca Dumnezeu cu voi?
PS: Doamne iti multumesc ca te-ai coborat la un vierme ca mine si ca vorbesti prin el.  
PS: Nu numai voua va adreseaza avertismente severe. Se pare ca si peste Rusia a tunat de mai multe ori...
Nu vreti sa pricepeti ca aici Dumnezeu pune fundatia Noului Ierusalim si noii Rome? 
Ce faceti voi chiar acum?
De ce va luptati cu Biserica lui Dumnezeu si cu sfintii? 
Pt aceasta lupta va bate Dumnezeu!
De ce ati declarat razboi lui Dumnezeu? 
Ce puteti castiga?
Oare stiu eu cand Dumnezeu va veni la mine si va vorbi prin mine? Nici asta nu stiu!
Orbilor, ati atacat oameni simpli si nevinovati de acolo de sus. Sunteti asemenea unor neghiobi ce folosesc o mitraliera in mijlocul unor oameni neinarmati! Dar minune, Dumnezeu e in mijlocul acestor oameni si tot voi cadeti secerati...
De aceea avertismentele lui Dumnezeu sunt atat de severe!
Luati aminte pt ca va preda cele 10 porunci pana la capat!
Asa cum nu a facut-o prin nimeni!
Oare nu recunoasteti glasul Lui si intelepciunea Lui?
Iata, Desavarasirea este aici cu noi si nu va lasa pe nimeni in urma!
Cand a mai venit la voi Unicul Dumnezeu atat de hotarat si de determinat?
Acum este timpul cel profetit!
PS: A se vedea ca acestia au fost atentionati si avertizati de nenumarate ori...
PS: V-am spus cum va fi Romania in curand: o floare, un templu. Lucrati la planul divin daca vreti sa nu fiti indepartati de Dumnezeu intr-un fel sau altul...
Romania va fi condusa de Dumnezeu!
Ori va pocaiti ori intr-un fel sau altul veti pleca de aici deoarece aici este locul noilor sfinti si noilor profeti.
Ce a fost Ierusalimul pana la Iisus va fi de acum Romania pt intreaga lume!
Dumnezeu v-a adus la mine ca sa va salveze si sa va mantuiasca!
Ascultati-ma si faceti cum va spun!
Fiti corecti si respectati poruncile de acum si iubiti pe Cel ce s-a urcat pe cruce pt voi!
Iubiti-ma si pe mine deoarece voi fi cu voi in Eternitate ceea ce Dumnezeu deja spune ca sunt!
Veti vedea ca prin nimeni nu a mantuit Dumnezeu atat de multi...  E drept ca niciodata nu au fost atat de multi oameni pe Pamant!
Si veti vedea ca nu vom fi mai prejos decat niciun alt sfant...
Atat de mult Dumnezeu ne iubeste!
Bucurati-va, eu sunt o poarta spre vesnicie!



11. Cine e nedrept, să nedreptăţească înainte. Cine e spurcat, să se spurce încă. Cine este drept, să facă dreptate mai departe. Cine este sfânt, să se sfinţească încă.
12. Iată, vin curând şi plata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia, după cum este fapta lui.
Ap 22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu