23 decembrie 2014

Femeile si karma

Femeile si karma.
Vreau sa atrag atentia asupra acestui fapt.
Femeile credincioase au constientizat intr-adevar ca trebuie sa facem celorlalti ce am vrea sa ne faca ei noua…
Insa, cele mai multe, nici vorba sa faca barbatilor ce ar vrea sa le faca ei lor…
Nu, cu usurinta putem vedea ca pt cele mai multe femei ar fi un dezastru ca barbatii sa le faca ce le fac ele lor…
Numai ca aceste lucruri trebuie sa se intoarca… Multi incepeti sa constientizati cu adevarat ce inseamna Karma.
Ce ai facut chiar tu prietene…
Trebuie sa simti ce ai facut…
Altfel nu vei invata niciodata.
Si daca poate multe pacate va vor fi iertate, karma pe care ati facut-o din atitudinea fata de mine trebuie sa o experimentati…
Asa, acum pricepeti si voi ce atitudine iresponsabila ati avut fata de sufletul vostru…
E de vina vanitatea lor…
Ele sunt femei…
Si daca reprezinta frumusetea lui Dumnezeu, trebuie sa li se ridice statui, sa li se faca plecaciuni…
Ele sunt femei si nu pot fi egale cu barbatii…
Nicium…
Asta cu egalittatea dintre sexe e doar ca ele sa fie cu mult mai egale decat barbatii…
Acum ca vor ajunge la putere vom vedea cat de putini egali cu ele putem fi noi…
Nu mai vorbesc de fariseim, de lipsa de umilinta, de materialism.
Dar va spun, sunteti intr-o foarte mare scoala spirituala…
Una din cele mai mari de pe Pamant…
Nume celebre o frecventeaza.
Si toti trebuie sa invatati din propriile voastre actiunii.
Oricine ati fi voi…
De ce va vaitati?
Nu veti fi iertati de gandurile si sentimentele si actiunile fata de  mine…
Va trebui sa le experimentati pe prorpia voastra piele…
Invatati din propriile voastre actiuni.
Fiti atenti ca nu faceti ce ati vrea sa vi se faca!
Iisus bate dar voi in loc sa deschideti va ganditi: Nu se cade sa deschid deoarece sunt femeie…
Sau: e miezul noptii, numai un nebun poate sa bata la ora asta!
Sau: acum ma fardez poate sa bata si dracu ca nu o sa-i deschid…
Sau: atentie, ca sa vedeti prostia oamenilor: acum sunt la ora de rugaciune, nu pot sa raspund…
Da, da, multi nu vetir aspudne chemarii lui Dumnezeu pentru ca… sunteti la rugaciune…
Sau la biserica…
Intonati o novena si sunteti prea preocupati sa vorbiti cu Dumnezeu…
Invatati deci, pt ca daca sunteti aici, cat sunteti pe pamant inca mai e o sansa…
Si chiar si dincolo, mesagerii lui Dumnezeu vor veni si in planul astral la voi…
Sunt f dezamagit…
Nu poti sa te intelegi cu ele deoarece … sunt femei…
Insa nu exista niste legi speciale pt femei.
Fa celorlalti ce ai vrea sa ti se faca…
Ai fata de barbati atitudinea pe care ai vrea sa o aiba ei fata de tine…
Nu fa ce nu ai vrea sa ti se faca…
Sau atunci, suporta…
Cu mana ta ti-ai creat propria karma…
Precum spun americanii: “Ai dreptul sa nu spui nimic…. Deoarece orice spui poate fi folosit impotriva ta….”
Foarte isnpirate aceste randuri si ascund mari adevaruri spirituale…
Taci, daca vrei sa nu iti faci karma…
Sau, mult mai bine….
Fa exact ce ai vrea sa ti se faca…
Oare ce vina am eu ca oamenii, din diferite motive, isi fac rau lor chiar in prezent?
PS: Pt elita planetara: Nu voi conduceti! Cautati sa deveniti instrumente ale celor care conduc cu adevarat…
Iata eu am devenit o portavoce…
Urmati-va si deveniti si voi instrumente , madulare spune Biblia… Ale lui Hristos!  
Trebuie sa repet mereu si mereu: ce faceti chiar acum?
Sunteti siguri ca vreti sa vi se vaca ceea ce voi faceti chiar acum?
Atunci e bine, inseamna ca sunteti in armonie cu Universul…
Oricum vi se va face ceea ce faceti…
Asa ca e bine sa fiti atenti.
Va asigur ca nu va fi niciunul care sa nu isi aduca aminte de actiunile din prezent.
Asta e valabil pt toate nivelele, de la cei mai mici pana la cei mai mari…
Curaj, aveti fata de mine atitudinea pe care va doriti sa o am eu fata de voi.
Aceasta este Solutia.
Oricare alta este falimentara.
Faceti-mi orice ati vrea sa vi se faca voua…
Oricum acest lucru se va intampla.
Dupa cuvantul “Mama” si cuvantul “Tata”, copilul trebuie sa invete cuvantul “Karma”.
Hai ca veti invata pana la urma…
Nu va mai vaitati pt ca voi insiva v-ati facut si va faceti orice lucru de care ati putea sa va vaitati.
Deoarece sunt la unison cu Marele Dumnezeu, cuvantul meu are valoare absoluta.
Va va salva daca il ascultati.
Sau dimpotriva, va va judeca…
Deoarece era cuvantul Lui…
PS: Nu raspund pt ceea ce spun deoarece scriu exclusiv “la inspiratie”…
Insa, ca orice sfant sau profet, ar fi un privilegiu sa fiu  persecutat pt ca Dumnezeu vorbeste prin mine…
Oare Doamne voi avea si eu acest privilegiu?
Nu uitati ca Universul si Cel care l-a creat sunt de partea mea…
Tineti minte asta cand luati decizii…
Si nu uitati ca eu sunt cel mai bogat om de pe pamant…
Cand veti vedea bogatiile si mostenirea mea, va vati cruci si veti lauda pe Dumnezeu.
Numai Iisus Hristos a fost mai bogat ca mine…
J
PS: Cu grija, atentie la ce faceti chiar acum: daca sunteti talibani si puneti anathema va spun ca se va pune anathema asupra voastra si talibanismului vostru…
Daca sunteti femei prea frumoase si prea superioare ca sa imi vorbiti va spun ca aceia de care va veti indragosti nu va vor vorbi…
Nu veti scapa nicicum de ce faceti chiar acum…
Va spun ca nu aveti cum sa scapati de ce faceti chiar acum.
Inchianre Celui care este cu noi!
PS: Nu fiti dificili! Fiti simplii, fiti copii!
Daca sunteti dificili , universul va deveni pt voi foarte dificil…
Imbratisati daca vreti sa fiti imbratisati…
Mangaiati daca vreti sa fiti mangaiati!
Vorbiti daca vreti sa vi se vorbeasca!
Ascultati daca vreti sa fiti ascultati!

Si orice vreti sa vi se intample voua faceti déjà voi celorlalti.
Ascultati ce spune Dumnezeu prin mine: Eu reprezint autoritatea absoluta si de aceea Dumnezeu ma ridica deasupra oricarei autoritati de pe pamant... 
Toti veti trece prin mana mea. Ma refer la cei care au o sansa sa traiasca vesnic...
Iarba, sutele de milioane de necredinciosi...
Nu vor primi niciodata calauze...
Dar voi, cei care aveti o sansa sa nu pieriti, va asigur ca veti trece cu totii prin mainile mele.
Ne vom intalni si in lumea de dincolo... 
Aveti fata de mine atitudinea pe care ati vrea sa o am eu fata de voi...
Si asa fata de orice om ala pamantului. 
PS: Dar v-am spus de la inceput ca nu exista varianta mai buna decat varianta mea... 
De la mic la mare veti experimenta acest adevar... 
Insa puteti pretinde ca si voi afceti voia lui Dumnezeu si sunteti inspirati de El...
Hai atunci sa ne confruntam si sa vedem de partea cui este Universul si Cel care l-a creat! 
Hai sa vedem pt cine lucreaza "elementele"  :) 
PS: El, Cel vesnic, e aici, cu noi toti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu