23 decembrie 2014

Rusia e in cadere libera! Putin sa asculte degraba de mine!

Rusia e in cadere libera! Putin sa asculte degraba de mine!
Numai prostii si nebunii isi pot imagina ca eu vorbesc in zadar aici…
Oare nu ati auzit de un profet care a daramat zidurile unei cetati doar vorbindu-i in numele Celui Etern?
Nimic nu e imposibil pe Pamant!
Sa plece degraba din Transnistria Rusia!
Sa isi reia relatiile cu Europa.
Neparat sa declare public Putin ca sustine unirea Moldovei cu Romania!
Insist!
Sa asculte de Romania de acum!
Daca Rusia se darama cum oare nu se va darama sandramaua psd-ista?
Insist ca noul Presedinte sa tina seama de ce spun!
Orban sa fie numit Prim Ministru al noului guvern daca nu a fost numit seful PNL.
Eu vreau sa va ajut!
Vreau sa va dau puterea!
Asa spune Dumnezeu!
Dar nu se poate daca nu ascultati…
Glorie Celui care ne-a infiat si ne numeste copiii Lui!
Mai bine sa te tarasti in aceasta lume asemenea unui vierme dar sa traiesti vesnic si sa fii rege si domn in Imparatia lui Dumnezeu decat sa fii rege in aceasta lume…
Dar voi aveti sansa sa fiti regi si aici si dincolo…
Un singur lucru mic trebuie sa faceti…
Sa ascultati de mine…
Rugati-va lui Dumnezeu sa aveti parte de mine.
Rugati-va sa va conduc eu insumi tarile…
Ce binecuvantare ar fi pt china!
Si pt Rusia!
Oare nu vedeti ca dati cu tarile voastre de gard?
Oare nu vedeti ca le faceti rau, ca le bagati in pamant?
Dumnezeu nu a schimbat Cuvantul!
L-a intarit!
Prin Lorber l-a intarit si detaliat!
Cate pagini are Biblia?
Inmultiti cu 10.
Atat are opera lui Lorber!
Atat a vorbit Hristos prin scribul sau…
Nu ati vazut om unit cu Dumnezeu in spirit?
Vedeti acum!
Ascultati pana nu veti pieiri cine stie cum inghititi de pamant sau de flacarile care vin sa il purifice…
Vi se pare ca Dumnezeu glumeste prin mine?
Asa vi se pare?
Asa stiti voi sa reactionati la intalnirea cu Dumnezeu?
Cum ar trebui sa fie intalnirea voastra cu Dumnezeu?
Se va intampla cum spun eu pe pamant…
Pana la sfarsit…

Si mai ales dupa sfarsit… 
Credeti ca e ceva ascuns lui Dumnezeu?
Cei pe care i-am sustinut si binecuvantat aici sa-mi ridice statuie...
Dumnezeu nu va actiona niciodata impotriva propriului sau cuvant...
Sa imi ridice statuie in inimile lor toti aceia pe care i-am sustinut daca vor sa traiasca vesnic...
Va spun ca sunt salvator pt toata lumea...
Ultimul inainte de Potop... 
:)  
Urcati in Arca!
PS: De cate "conicidente" mai aveti nevoie, nemernicilor!?
De cinci ani de zile vorbesc si lucrurile se desfasoara asa cum spun!
Eu am spus ca Basescu va avea puterea si fara guvern, crezand ca va avea unualt guvern. 
Eu am spus ca Dumnezeu il sustine! 
Au oare vreti sa va rasculati si impotriva lui Dumnezeu asa cum v-ati rascultat impotriva lui Basescu?!
Vreti neaparat sa cadeti in cutremure si cataclisme? 
Sa pieriti in ele?
Vi se pare ca Dumnezeu glumeste cu voi?
Va spun ca nu am vazut pe Iisus Hristos si nici pe Dumnezeu zambind...
Numai cu Fecioara Maria impart zambete si glume... :)
Ceilalti sunt extrem, extrem de seriosi si profunzi! 
Glorie lui Dumnezeu care e atat de perfect incat de dragul Lui poti face orice! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu