21 decembrie 2014

Sa ne bucuram de incurajarile lui Dumnezeu!

Am scris textul de mai jos de dimineata parca, in fine, ideea e ca nu mai aveam chef sa postez nimic astazi dar Fecioara maria insista sa il postez…
Aseara am intrebat ceva pe Dumnezeu, dezamagit de lipsa de pocainta a celor orbi, prosti si corupti…
Insa Dumnezeu mi-a raspuns de dimineata si m-a incurajat aratandu-mi ca lucrurile raman cum am stabilit…
Nu stiu cum sa ii fac sa inteleaga si pe cei de aici si pe ceilalti de afara ca lucrurile nu stau in puterea lor, mai ales daca nu sunt la unison cu vointa lui Dumnezeu…
Nu trazneste din senin niciodata…
Nu exista cataclisme naturale si nici acicidente.
Exista avertismente ale lui Dumnezeu…
Tineti minte ca nu va veni nimeni altcineva dupa voi…
Ori veniti cu mine ori ramaneti…
Cum perfect a zis Iisus: Daca nu credeti ca eu sunt… veti muri in pacatele voastre…
Sau vorbesc copacilor si ierbii?
Care astazi sunt si maine se vor arunca in cuptorul de foc?
Va spun ca puteti sa faceti ce vreti voi…
Absolut ce vreti voi…
Lucrurile insa se vor desfasura cum spun eu…
PS: Ce pacat ca liberalii nu l-au ales pe Orban…
Le-ar fi adus mai multe voturi…
Cand veti invata sa ascultati?

“Pentru cei care se lupta cu Dumnezeu
Cei care se lupta cu Dumnezeu vor sa stie cand ii va lovi iarasi mania divina.
Atunci cand paharul vostru se va umple iarasi…
Deocamdata se apropie de jumatate…
Daca veti lucra cu sarg s-ar putea sa se umple de anul nou…
Dar asta inseamna ca trebuie sa lucrati si de Craciun…
Sa nu va luati nicio zi libera…
Eu va sfatuiesc sa lucrati si noaptea…
Ce daca e iarna si e frig?
Puteti adauga cateva picaturi la paharul maniei divine si pe timpul noptii.
Nu pierdeti nicio zi fara sa il sfidati si maniati pe Dumnezeu!
Numai asa paharul vostru se va umple repede si veti avea parte de o noua lovitura…
Incet incet va veti desavarsi in a mania pe Dumnezeu…
Veti continua aceasta scoala a luptei impotriva lui Dumnezeu in Infern…
Satana va asteapta sa va scoleasca in continuare.
Nu va opriti, continuati ca si pana acum si asa va veti asigura pedepse tot mai mari de la Dumnezeu.
Persecutati pe cetateni in continuare.
Nu-i lasati sa voteze, dati-le gaze lacrimogene…
Luptati ca mafia si baronii vostrii sa ramana la putere.
Bateti va joc de cetatean acum cat mai aveti timp.
Cetateanul e cu mainile goale iar voi aveti tancuri…

Peresecutati-l pe cetatean ca sa-si aduca aminte de voi si sa laude pe Dumnezeu pt mania lui dreapta!” 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu