27 decembrie 2014

Sa pasim la unison cu Dumnezeu!

Superiorii, ierarhia spirituala, m-au trimis la scris…
Scrie ca sa priceapa ce vrem de la ei…
De exemplu…
Cand spun ca trebuie sa incetati sa mai omorati animalele mari…
Imediat trebuie ca la nivel planetar sa reglementati acest lucru: sa interziceti orice abator in care sunt ucisi cai, vaci si orice animal mare.
Eu nu vorbesc de dragul de a vorbi.
Daca nu faceti ce va spun numarul celor care vor pieri in cataclism va creste…
Este necesara o revolutie planetara pt a scapa de arderea karmica ce se apropie cu repeziciune…
Oare e karma mea?
Nu a  voastra si a natiunilor voastre?
Nu voi aveti atatea razboaie in karma?
Trebuie sa faceti cum spun pt ca Dumnezeu sa nu cutremure pamantul!
Anti-christii trebuie sa sculte cel mai mult…
Nu pe voi va cauta cataclismul?
Cataclismul cauta pe toti aceia care au karma de ars.
Veti fi realmente spulberati de pe fata pamantului.
Ce mi pasa mie daca veti pieri mai repede sau daca va veti pocai si salva?
Oare nu mai pot de dragul diferitelor categorii de anti-christi?
Mi-am facut datoria si v-am avertizat.
Pieriti daca nu vreti sa ascultati!
Sau salvati-va daca mai aveti un dram de minte!
Ce-mi pasa mie de smintitii care nu mediteaza la cele mai importante doua cuvinte care exista pe pamant: Dumnezeu & Karma!
Cine nu a auzit si nu a priceput aceste doua cuvinte nu exista!
Este o simpla victima a mecanismului…
Da, sunteti intre ciocan si nicovala…
Pt ca asta ati oferit si voi oamenilor: doua rele din care sa aleaga raul cel mai mic…
Alegeti deci raul cel mai mic acum…
Care oare este acela?
Dar va spun: eu sunt binele: impartasiti-va cu mine si va va fi bine…
Deveniti discipoli ai mei si ascultati de mine.
Universul oricum se va invarti asa cum spun eu…
Stiti voi ce va fi peste 10 ani cu voi?
Uite maine se poate suci roata si de pe val sa ajungeti sub el…
Pe ce va bazati voi?
Eu ma bazez pe singurul lucru stabil din tot Infinitul: Dumnezeu!
Daca ascultati de mine deveniti discipolii celui mai luminat si mai sutinut maestru spiritual de pe Pamant…
Puteti sa fiti evrei, masoni sau chiar comunisti.
Din momentul in care ascultati de mine deveniti copii ai Celui care nu are nici inceput si nici sfarsit…
Din acel moment Dumnezeu va pune mana in cap…
Sigur, veti fi testati…
Eu sunt Testul in persoana!
Atitudinea fata de mine e mai importanta decat toata karma voastra la un loc.
Pt ca daca va faceti loc sub aripile mele, karma poate fi stearsa…
Nu karma e problema ci cat de maleabili sunteti…
Cat de disponibili sa fiti modelati de Dumnezeu…
Iata suntem un grup tot mai mare de mantuitori…
Nu v-am spus dinainte cum va fi?
Nu am spus ca Putin o sa dea cu Rusia de gard daca nu ma asculta?
Nu am spus lui vadim, lui becali, lui DD ca daca nu ma asculta vor cadea?
Si la cati altii?
Nu am strigat eu aici ca nebunu ani de zile ca Dumnezeu sustine pe Basescu?!
Trebuia sa cadeti ca potarnichile ciuruiti de basescu…
Nu v-ati hotarat sa ascultati inca?
20% cu psd altfel va fi vai de voi toti!  
Degraba ingrosati randurile altor partide.
Fugiti la liberali…
Daca l-au luat si pe Becali va vor lua si pe voi.
Dar macar acolo veti avea de cine sa ascultati…
Nu ma credeti pe cuvant?
Cu fiecare zi Rusia se cutremura tot mai tare sub Putin…

Eh eu as fi un tar prea bun pt Rusia… 
Eu va spun : fiti mandri deoarece aveti privilegiul de a fi discipolii celor mai mari maestrii spirituali atat ai crestinismului cat si de pe intreg pamantul: discipolii celor doi martori ai Apocalipsei care in viata anterioara au fost doi dintre cei mai mari maestrii pe care Pamantul ii are: Ramana Maharishi si cel mai cunoscut discipol al sau.
Ce vreti mai mult? 
Grija la karma... 
Judecata nu inseamna altceva decat ardere de karma si e o binecuvantare in sine deoarece va usureaza de karma cea rea... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu