31 decembrie 2014

Scurt bilant spiritual 2014!

Bilant anul 2014!
A trecut repede si nu am observat cum am ajuns intr-o alta lume…
Oare anul asta am inceput sa comunicam official cu Fecioara Maria?
Si la rugamintea ei Dumnezeu Insusi a venit la noi?
Oare anul asta Dumnezeu a ingenuncheat dusmanii nostri si i-a facut sa ne fie trepte spre desavarsire si putere?
Glorie lui Dumnezeu, ni s-a dus vestea de la un capat la altul al lumii.
Pentru mine asta e o mare minune.
Eu sunt un simplu om cu un simplu blog…
Insa sunt citit pe nerasuflate de la mic la mare…
Nu-mi vine sa cred ca sunt atat de bagat in seama.
Le multumesc si prietenilor si dusmanilor pentru atentie!
Oare chiar merit atata atentie?
Sunt foarte magulit!
De la Dumnezeu sunt toate astea!
El stie ce sa faca si sa spuna prin mine in asa fel incat lumea intreaga sa asculte!
Nu am nimic de a face cu toate astea!
Sunt un simplu mesager!
El va vorbeste prin mine!
Eu habar nu am ce spun!
Insa asta este binecuvantarea de a sluji lui Dumnezeu!
O Doamne e fantastic!
M-ai facut celebru peste noapte!
Dusmanii alearga pentru mine mai ceva ca prietenii!
Ce minune!
Toti lucreaza pentru Dumnezeu!
Dar numai El stie ce fac ei…
Ei nu stiu ce fac!
O Doamne dusmanii se apleaca in fata mea spre a-mi fi treapta pentru a incaleca mai usor pe calul ce ma duce pe campul de lupta!
Cat de fabulos e Dumnezeu!
Vedeti ca am respect pentru ei: nu sunt un pres ci o treapta.
Cum sclavul se apleca in fata Domnului spre a-I oferi spatele ca Donnul sa incalece mai usor…
Asa sunt si dusmanii mei.
Pentru asta am sa incerc sa va salvez si in lumea de dincolo daca in asta nu pricepeti…
Cat de sublim este Domnul Slavei!
Cat de minunat!
Cat de glorios!
Fiinta mea contempla minunatia prezentei lui Dumnezeu!
Eu nu am nimic sa va ofer!
Dar daca El prin mine va spune ceva, atunci asa va fi.
Cum spune El, asa va fi!
Va spun ca mai degraba se va schimba forma continentelor decat sa nu fie asa cum spune El!
Hai ca avem sarbatoare mare!
Dumnezeu s-a coborat din slava la noi cei mici, cei mai mici!

E drept, a fost invocat de Fecioara Maria! 
Sa pasim in Noul An alaturi de cei care ne iubesc foarte mult: familia noastra cereasca!
Iisus Hristos, Fecioara Maria si Dumnezeu Insusi care este una cu Iisus si cu Fecioara! 
Pricepeti ca lumea nu poate sa aiba alti domni decat cei doi martori pe care Domnul i-a trimis in lume!
Cine altcineva ar putea sa o conduca?
Cine ar putea sa fie deasupra acestora si sa porunceasca acestora?
Lor le-a dat Domnul Dumnezeu Puterea!
Nu scapati privilegiul de a sluji celor doi!
Din iubire si din dragoste de Dumnezeu!
Pentru ca cei doi sunt doar un pretext pentru Dumnezeu sa se manifeste! 
El e Totul! 
Glorie Tie Doamne si multumire pentru anul ce se incheie! 
Ce vis mai sublim decat sa slujim Unicului Dumnezeu! 
O Doamne nu vrem sa scapam aceasta sansa si acest privilegiu, orice ar insemna asta pentru noi! 
La multi ani! Fiti optimisti! 
Gloria de acum vine din imitarea Lui! 
Ramaneti cu mine si veti gusta cele promise! 
LA MULTI ANI! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu