8 ianuarie 2015

Ma ofer sa conduc lumea spre a o salva…

Ma ofer sa conduc lumea spre a o salva…
G8 sau G20 sau G100 sa asculte de mine.
Nu ma intereseaza ce sunteti, rusi, chinezi, americani sau evrei.
Ascultati ma pana nu va fi prea tarziu.
Ascultati ma pana nu va veti face tandari natiunile voastre…
Iata eu sunt primul rege al lumii unite.
O legenda vie, un Nemuritor.
Ce lucruri imposibile va cer?
Va cer sa incetati propaganda impotriva extraterestrilor…
Extraterestrii sunt si ei salvatori…
Imi pare rau daca nu ati meditat asupra cuvantului KARMA  pana acum…
Sa va explic inca odata ce inseamna.
Toate actiunile voastre negative se acumuleaza una peste alta pana se face un morman…
Si acest morman la un moment dat se va prabusi si o sa cada peste voi…
Veti fi loviti direct propotional cu actiunile voastre negative… Progresiv. Daca nu veti asculta.
In lume se intampla exact ce spun eu.
Nu conteaza daca ascultati sau nu…
Robinetul arderii karmic este deschis si pamantul incepe sa trepideze tot mai tare…
Domnul Dumnezeul Lui se intoarce si de bucurie Pamantul incepe sa salte si sa danseze…
Incepeti sa promovati contactul cu fiintele de pe alte planete.
Zugraviti-i in mod pozitiv in ochii oamenilor.
Deschideti o baza special pentru a intampina oamenii de pe alte planete
O baza care sa se ocupe cu studiul vietii pe alte planete.
Incetati cu minciunile cum ca viata descoperita pe alte lumi ar fi la nivel molecular.
Nu va bucurati ca vor disparea 1 miliard…
Pt ca voi cei care va bucurati veti pleca primii…
Da, stiu eu voi pleca inaintea voastra, ca sa se implineasca scriptura si ultimul pas spre purificarea pamantului sa aiba loc.
Karma!
Cine ar conduce planeta mai bine decat mine?
Cine v-ar putea initia in taine mai mari?
Care templu, care biserica?
Eu sunt tatal vostru…
Cu nimeni nu veti ajunge mai repede la destinatie…
De la nimeni nu veti primi mai mult…
Eu nu vorbesc degeaba [pentru nimeni.
Varianta mea e cea mai buna.
Si pentru Rusia , si pentru China si pt orice alta natiune.
Eu sunt cu mult mai mult decat Dughin…
Care sunt realizarile mele?
Va spun imediat care sunt :
Eu sunt cel care sta de vorba zilnic cu Fecioara maria sau cu Iisus sau cu alte personaje ceresti.
Eu am avertizat pe cei ce aveau nevoie de avertizare spre a-I salva…\Imi pare rau ca nu au ascultat.
Le-am spus: stati cuminti ca basescu nu pierde puterea pt ca Dumnezeu il sustine…
Oare liberalii nu au ajuns la cuvintele mele si nu fac acum ceea ce eu am spus de la inceput?
Deci care dintre voi nu o sa ajunga la cuvantul meu?
Salvarea are chipul meu…

Daca nu s-a compus inca melodia asta degraba compuneti-o si ascultati-o apoi.
Extraterestrii...
Unde sunt?
Ce ati facut cu ei?
Degraba aduceti-i in fata poporului planetei..
Si faceti ce va spun ei...
Ce preferati: sa ascultati de mine sau de extratraestrii?
Cine va va scapa de karma ce trebuie arsa daca nu veti asculta? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu