27 ianuarie 2015

Pe ce te bazezi?

Pe ce te bazezi?
Observ ca fiecare se bazeaza pe ceva…
Unii se bazeaza pe Securitate…
Astia isi spun: securitatea tine statul nostru… fara ea si noi si statul am fi morti…
Altii se bazeaza pe… literatura.
Astia isi spun: tatal nostru este Eminescu, fara el noi nu am sti nimic…
Observ ca fiecare se bazeaza pe ceva sau pe cineva.
Iar eu vin si spun ca e cu mult mai important ce spun eu decat ce a spus Eminescu si decat orice sistem de securitate din lume.
Din simplu motiv ca va veti petrece viata vesnica cu mine si nu cu Eminescu…
Eminescu este doar un fir de nisip din Imparatia mea vesnica…
Lumea aceasta poate fi o capcana pentru suflet sau o treapta pentru el.
De aceea va spun ca daca nu va veti baza pe ceea ce spun eu si nu veti asculta de mine nu veti trai… vesnic.
Oare ce ati fi facut voi cu Hristos astazi?
Iata Dumnezeu trimite pentru ultima data sfinti planetei care ucide sfintii…
Mai judecati-va inca odata!
Bagati la cap: nu cu eminescu si nici cu vreun alt geniu veti trai in eternitate ci cu mine…
Luati aminte si vedeti pe cine a ridicat Dumnezeu mai mare peste voi.
Si ma refer la discipolii mei.
Ei sunt pe placul Lui.
Iar voi care va credeti mai destepti ca Dumnezeu, care va bazati pe oameni si pe alte lucruri sau forte lumesti…
Toate acestea se vor transforma in curand in nisipuri miscatoare…
Iar eu zic: vai de voi pentru ca voi luptati impotriva vietii din voi.
Voi va persecutati pe voi insiva.
Dumnezeu stie mai bine care e karma acestei lumi si a fiecarui individ.
Daca nu va bazati pe ce spune El, veti pieri…
Ba inca trebuie sa fiti asemenea unei mirese ce are o relatie de dragoste cu Iubitul ei.
Aoleu si vai de mine, voi v-ati rastignit Iubitul, i-ati sugrumat pe sfinti si i-ati otravit pe profeti.
Aoleu si vai de mine ce va fi cu voi si cu aceasta lume?!
Eu va spun ca am ajuns El capo di tutti capi! :)
Pana si ceilalti maestrii cu totii fac ce spun eu.
Si este un privilegiu pentru ei pentru ca ei ma adora inca din viata anterioara .
Cu atat mai mult in aceasta in care Dumnezeu si-a revarsat gratia peste mine daruindu-mi un rol biblic si apocaliptic.
Luati aminte:
Dumnezeu vrea de la voi lucruri simple, nu complicate.
Iubire, ascultare, umilinta.
Lucrurile stau cum spun eu si daca nu veti asculta…
Ne vom ruga sa va mantuiasca… Eminescu!
Repet: eminescu este un fir de praf al Imparatiei mele vesnice!  
Eu va spun : gandurile voastre va vor judeca.
Niciunul din voi nu va scapa de … propriile sale ganduri.  ;)
Tara a fost condusa de un marinar destoinic…
Dar asta a fost o metafora…
Adevaratul Marinar conduce barca salvarii.
Oh nebunilor, in loc sa va urcati in ea voi analizati din ce scanduri e facuta, ce culoare are, cine se afla la vasle si cati oameni sunt  in ea. Va mai intereseaza ce muzica se asculta in barca si ce se vorbeste acolo.
Inca putin si veti fi inghiti de ape…
Eu zic mai bine sa urcati in ea si sa aratati putin respect pentru capitan, vaslasi si echipaj…
Eu sunt un ultim avertisment pentru intreaga lume.
Salvatorul orisicui.
Este limpede pentru toti ca nu putem merge inainte asa…
Cu mincionisi, cu hoti si cu cei care au inlocuit sabia cu glontul.
Oare ce nu pricepeti?

Sunteti voi mai intelepti ca Dumnezeu?
Aici se afla leadershipul planetar.
Aici e centrul...
Toti ceilalti trebuie sa asculte de acest centru daca vor sa le fie bine. 
Nici nu mai am nevoie sa profetesc deoarece voi faceti profetii in numele meu...
Ganditi-va bine, s-ar putea sa nu va placa Cerul... 
In Cer sunt oameni simpli...
Marile genii nu urca niciodata in cele mai inalte ceruri...
Abia daca apuca sa intre in cele de jos...
Datorita orgoliului foarte mare...
Dumnezeu s-a straduit sa va spuna lucrurile in fel si chip...
Repet, Dumnezeu a dat lumea in mana mea.
Nu americanii, nici rusii si nici evreii nu o conduc.
Eu va spun ca va fi vai de acei americani evrei si rusi ce nu vor asculta de mine.
Isi vor distruge natiunile, sau ce a mai ramas din ele...
V-am spus ca sa stiti. 
Zambiti va rog, vine sfarsitul lumii! :) 
Hai sa facem o poza inainte ca dupa nu se stie daca vom mai avea cu cine... 
Iata Hristos si Domnul Insusi este multumit de serviciile mele si stie ca nimeni altul nu ar putea salva mai multe suflete ca mine.
El ma ajuta, a lui e Bunatatea si Rabdarea si iertarea... 
Eu va spun ca este un privilegiu sa ajungeti la mine.
Eu sunt un Nemuritor autentic! 
Unul care poate darui nemurire...
Oare cine ar putea spera la mai mult?
Si inca odata zic: ce este Eminescu sau Goethe pe langa  mine?! 
Oare asta este o gluma sau ceva foarte serios? 
Ce frumoasa e viata... vesnica! 
De ce nu as fi leaderul planetar?
Eu ma zbat pentru salvarea sufletelor, lucrez pentru imparatia vesnica, cunosc toate secretele spiritualitatii, am fost un maestru spiritual inca din viata anterioara...
Pe mana cui sa lase Dumnezeu lumea?
Va spun ca eu sunt un personaj legendar, primul sfant al lumii unite... 
Mi se vor ridica statui, mi se vor inchina rugaciuni, voi avea un cult dedicat...  
Dar cu voi, cu voi are ce va fi? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu