10 aprilie 2015

In dialog cu Dumnezeu cel viu...

Dumnezeu cel viu este intre noi
Nu trebuie sa ma confundati cu El, sunt doar portavocea Lui; insa daca doreste sa se identifice cu mine si sa ma identifice cu El…
Totul e al Lui, totul e facut de El.
Am observat ca e in dialog cu voi…
Desigur ca e preferabil sa fiti o fiinta umila care sa va gasiti fericirea la picioarele Lui sfinte…
Totusi daca sunteti cine stie ce general si considerati ca cea mai buna pozitie de a discuta cu Dumnezeu este de pe turela tancului…
S-ar putea ca si Dumnezeu sa incalece cateva tancuri si sa va dea un raspuns pe masura.
Iata Dumnezeu a venit la lume si nu o va mai parasi…
A inceput sa faca ordine!
Eu dau sfatul cel bun tuturor, de la cel mai mic la cel mai mare.
Si fiecare se judeca sau se binecuvanteaza in functie de atitudinea fata de acest sfaturi.
Intr-adevar este un Dumnezeu maiestuos, fabulos…
Dumnezeul vechiului Testament dar si Dumnezeul Noului Testament.
Este teribil cu cei orgoliosi asa ca in Vechiul testament si bun cu cei umili ca in Noul Testament.
Din moment ce nu e sfatul meu ci al Lui toti cei care nu asculta vor cadea ca niste muste desigur…
S-ar putea totusi ca unele muste sa fie salvate si dupa ce au cazut…
Bucurati-va deci pentru ca sunteti in dialog cu El…
Deschideti Biblia si aflati despre Mania Lui dar si despre Iubriea si Compasiunea Lui.
Bucurati-va pentru ca El Insusi va invata direct pe voi, buni sau rai!
Iata privilegiu de a fi in Romania in aceste vremuri…
Cine ar fi crezut?
Iata-va intr-un dialog furtunos cu Dumnezeul vostru…
Desigur ca El va iubeste…
Insa luati aminte cum vorbiti cu El, in ce limbaj...Va va raspunde pe acelasi ton!

Luati aminte, pocaiti-va deorece Dumenzeul vostru va face semne, teribile sau dulci ca mierea…
De ani de zile v-am spus: luati aminte, Dumnezeu este aici! 
Daca preferati sa faceti pe idiotii si sa debitati elucubratii...
Foarte bine, Universul va face acelasi lucru fata de voi...
Nu va veti mai intelege cu Universul... 
Eu v-am spus cum stau lucrurile si in functie de cuvantul meu se invart soarele si luna...
Daca Dumnezeu doreste sa locuiasca in sufletul celor alesi de El, cine sunteti voi sa ii judecati pe acestia si pe Dumnezeu?
Iata ca daca i-ati judecat, judecata a venit peste voi!
Dumnezeu a venit peste voi si a zis: haideti sa vedem care dintre voi are pacate mai putine si mai mici decat cei pe care Eu i-am ales...
Invatati din semnele lui Dumnezeu pentru ca sunt doar avertismente si daca veti invata foarte mult va va ajuta... 
Nu in orice timp Dumnezeu Cel Viu vine pePamant si lucreaza...
Trimite ingeri si slujitori...
Dar acum este El Insusi...
Care mai ai chef sa te judeci in continuare cu Dumnezeu Cel Viu? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu