11 iunie 2015

Cine este regele acestei lumi?

Cine este regele acestei lumi?
Dumnezeu de aici inainte va numi pe pamant regi spirituali, maestrii spirituali sau profeti asa cum era si in vremea profetilor evrei care erau si liderii turmei poporului ales.
Atentie, acest rege este deja numit si in functie de atitudinea planetei atat fata de acesta cat fata de Dumnezeu, aceasta va fi judecata sau binecuvanta.
Nu este vorba despre aceste rege in sine cat despre Dumnezeu care il considera pe acesta rege...
Hristos este regele si conduce dar numeste si pe cineva care sa ii fie instrument, portavoce, lider planetar si... rege...
Tot ce am spus este adevarat.
Cititi Biblia si vedeti de cate ori se spune acolo"Vai de cei care cad in mainile lui Dumnezeu cel viu..."
Vai de cei care se lupta cu Dumnezeu...
Orice regat are o curte cu printi printese si multi dregatori dar are si cersetori...
Cu ochii nostri vedem cum multi peste noapte devin din printi cersetori...
Atitudinea fata de rege si fata de Hristos care vorbeste prin rege va determnina soarta tuturor.
Regele e detasat si nu ii pasa cum se judeca fiecare singur atat vreme cat si-a facut  datoria fata de toata lumea si a repetat de nenumarate ori cum stau lucrurile...
Au ce vina au slujitorii lui hristos ca nebunii nuvor sa asculte?
Ce ne pasa noua ce va fi cu ei si cum ii va lovin soarta?
Numai prostii pot sa creada ca expresii precum "Noul Ierusalim" sau "Noul Popor Ales" sunt doar metafore...
Eu vad ca asa cum spune Hristos prin noul si primul rege al pamantului asa se si intampla...
Mai mult, nu va exista pentru voi loc in cer decat daca acest rege va va primi la curtea lui  deoarece regatul acestuia este vesnic ...
Au trebuie sa fiti cretini sa nu intelegeti ce va repet aici de 5 ani de zile.
Glorie Celui care vorbeste!
El este Cel care este!
Si cum spune El asa va fi!
Ce nu pricepeti?
Ca poate sa ridice o spranceana si sa faca pamantul tandari?
Nu pricepeti cine va conduce lumea si de unde?
PS: Ordin: PSD-ul la 25%!
Ramane cum am stabilit!  :)
PS2: Daca eu am spus ceva faceti cum spun eu indiferent cine zice altfel: poate sa fie nato, putin sau china...
Faceti cum zic eu pt ca si china, nato si putin tot cum zic eu trebuie sa faca...
Si tara sau puterea care va asculta va sari in sus de bucurie pt ca nu de mine asculta ci de Dumnezeu.
PS: recunosc ca n-am vazut cretini mai mari ca astia: de 5 ani le spun ce sa faca si cum sa faca si ei inca mai sar ca maimutele si fac ca toate aratarile...
Eu cred ca v-ati pierdut mintile... 
Are Dumnezeu nevoie de aprobarea voastra ca sa vorbeasca prin cineva si sa actioneze?
A avut Mesia nevoie de aprobarea evreilor?
Toti cei care nu asculta vor avea desigur aceeasi soarta...
PS3: Nu e nimeni pe pamant de care sa trebuiasca sa ascult si nu e nimeni pe Pamant care sa nu trebuiasca sa aculte de mine...
Cine spune asta?
PS4: Dumnezeu lucreaza deja de multa vreme pt a face ce spune prin mine... Eu sunt doar o portavoce a Infinitului. Cum ar putea intreg Infinitul sa se reverse printr-o simpla portavoce?
Dar cu siguranta ca ati inteles cine va vorbeste si ce trebuie sa faceti! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu