31 iulie 2015

Ati vrut Usl, luati Usl...

Se pare ca ceea ce face aceasta guvernare psd-ista depaste asteptarile si celor mai sumbri profeti...
Eu am spus asta inainte ca prostimea sa voteze USL...
Am spus, nu votati cu astia pt ca iata in curand nu vom mai vota deloc...
Basescu a fost balsam pe langa ce a fost inainte si iata dupa...
Singura satisfactie e sa vezi bloguri precum Sacciv si Razboi intru-cuvant ca sunt tot mai disperate...
Ati vrut usl, luati usl tata... Luati pana va veti satura sa mai votati vreodata cu astfel de nebuni...
Am satisfactia de a fi avut dreptate...
Cum intotdeauna am si intotdeauna voi avea...
Ce sa fac, m-a infiat si pe mine cineva din ceruri...
Am ajuns fiu de bani gata dar nu din astia pamantesti ci din cei ceresti...
Domn nu pamntesc ci ceresc... Sau poate si pamantesc...
Si daca am primit domnia de la Hristos si de la  Tatal ceresc cine mi-o va lua?
PS: Eu inca nu inteleg cum isi poate imagina cineva ca nu as putea avea dreptate...
Daca sunteti atat de orbi si prosti ascultati de cei care vad si stiu.
Acum la anul sa votati tot cu Usl ca sa va mearga bine...
Veti avea o singura satisfactie: sa ii biciuiti pe astia in lumea de dincolo pana ce veti obosi...
Si-au batut joc de tara si de oameni , cel tarziu dincolo vor primi ce e al lor...
Dar o parte primesc si aici ca avertisment pt ceilalti pt grozaviile ce ii asteapta dincolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu