23 iulie 2015

Conducerea religioasa a Iranului sa isi dea degraba demisia...

Conducerea religioasa a Iranului sa isi dea degraba demisia...
Sau sa asculte de mine...
Eu sunt Mahdi pe care l-au visat ei sunt trimis sa ii salvez si pe ei si intreaga planeta...
Iranul era o tara infloritoare mai frumoasa ca occidentul inainte sa vina ei...
Voi sunteti orbi? Oare Dumnezeu vrea sa faceti bomba atomica ca sa omorati cu ea?
Oare Dumnezeu vrea sa ii peresecutati pe crestini si pe cei care se fac crestini?
Oare Dumnezeu vrea sa va infofoliti frumusete de femei si sa ajungeti in sapa de lemn de dragul bombei atomice care nu e altceva decat inventia satanei?
Libertate religioasa degraba, chemati pe Hristos sa va salveze...
Iata de cand eu am ajuns ayatolah al tarii mele, numit de Dumnezeu si nu de oameni, tara mea infloreste...
Tara mea se va uni si va deveni iarasi mare...
Berea s-a ieftinit si alocatia s-a dublat...
Putem bea bere linistiti si ne putem apuca sa face copii...
Psd-istii se dau toti loviti cand vine Justitia peste ei si mai ales primii ministirii.
Unul s-a dat impuscat sau sinucis altul iata pretinde ca a primit o minge in cap in timp ce se juca cu ea si l-a doborat... Nu ma arestati iata merg in carje, aveti mila de asa tanar prim ministru...
Pai se poate sa distrugeti frumusete de tara in numele unui Allah care va indeamna sa ucideti si sa persecutati?
Daca v-ati fi infratit cu crestinii poate ati fi avut vreo sansa...
Dar Satana sau poate Allah a avut grija sa scrie in Coran ca Hristos nu a murit pe cruce...
Ce sansa aveti voi copii ai desertului, cei mai pacaliti oameni de pe pamant?
Ce diferenta este intre voi si ceilalti antichristi pe care ii urati si pe care profetul desertului i-a numit maimute?
Religia nu este o pedeapsa ci o binecuvantare.
Poporul infloreste sub binecuvantarea lui Dumnezeu...
Pe cand voi ati devenit niste stafii si niste nebuni care nu vor decat sa ucida...
Oare nu intelegeti ca Dumnezeu a vorbit prin Hristos si numai satana vrea sa ii anuleze cuvintele prin Muhamed?
Meditati si vedeti ca am dreptate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu