12 iulie 2015

Cred in familia lui Iisus...

Cred in familia lui Iisus...
Ce familie a avut Iisus?
Iata mama si  fratii si surorile tale au spus ei si ce le-a raspuns Iisus?
Mama mea si fratii mei si surorile mele sunt aceia care fac voia lui Dumnezeu.
Iata familia mea! a zis Iisus.
Iubirea mea este iubirea lui Hristos si ea mantuieste.
Oricine intra in bataia ei va intra si in Imparatia lui Dumnezeu.
De aceea voi insiva puteti deveni mantuitori aducand la mine cati mai multi oameni.
Si acestia vor ramane oamenii vostri in Imparatie...
Prezenta lui Hristos si a Tatalui ne transforma si pe noi in ceea ce ei sunt: Mantuitori!
Au nu pricepeti ca nu traiti dupa voia lui Dumnezeu?
Nu e voia lui ca fetele voastre sa inceapa sa faca dragoste de la 15 ani dar familie si copii abia la 25!
E bine ca incep la 15 dar si familia si copiii tot atunci trebuie sa le faca.
Altfel incep sa faca avorturi si la 25 multe nu mai sunt capabile sa procreeze...
In 10 ani se duce de rapa puritatea lor si vor deveni femei versate...
Ca sa nu spun altceva...
Si de aia si copiii lor nu vor mai fi puri ci rai si versati si ei...
Se pare ca cu totii chemam sfarsitul si cei aparent buni si cei trai...
Trebuie sa se intample ceva care sa schimbe din radacini felul nostru de a fi si trai...
PS: Eu sunt, trebuie sa credeti in mine si impreuna sa gasim solutii salvatoare pt inteaga planeta...
Trebuie sa discutam si sa gasim solutii salvatoare pt fiecare tara in parte
PS: Cei care nu sunt crestini trebuie sa devina...
Gata cu Islamul: Iisus vine si in prezenta lui nimeni nu va mai fi musulman ci... Crestin.
Intreg Islamul trebuie sa se convertesca Acum!
Prin mine va veti mantui si veti mantui si pe multi altii pt ca de acum ati devenit mantuitori si atingerea voastra este pretioasa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu