26 iulie 2015

Unde este Binele?

Binele acestei lumi
Eu sunt binele acestei lumi din simplu motiv ca Dumnezeu este cu mine...
Oricine nu face cum spun eu greseste, indiferent ca este Obama, Papa un simplu politician sau un simplu securist.
Dumnezeu vrea sa va invete ce inseamna prezenta Lui intr-un om si ce inseamna sa nu ascultati de El...
Ceea ce Iisus a spus, Nimeni nu ajunge la Tatal decat prin Mine este valabil si in cazul nostru: niciunul dintre voi nu se va mantui decat prin mine ca parte si trimis al lui Hristos si al Tatalui pe Pamant...
Dar inainte de asta Dumnezeu va va arata ca va inselati si ca trebuie sa ma urmati si sa ma ascultati.
Inspre asta se rostogoleste si Pamantul si destinul vostru...
V-am mai amintit inca odata in caz ca ati uitat.
Eu sunt binele si intregului si partii...
Oricine face altfel decat mesajul de ansamblu sau mesajul direct va intra intr-un proces de autodistrugere si departare de Dumnezeu ce poate culmina cu pierderea mantuirii.
Mie nu imi pasa daca ascultati sau nu. Vor fi intotdeauna o parte care vor asculta si alta care nu.
Viata este o lectie din care trebuie sa invatati singuri...
Si cu fiecare zi veti vedea adevarul spuselor mele si veti vedea ca nu vorbesc de la mine ci de la esenta esentei vietii fara de care viata nu este cu putinta...
Si veti vedea ce inseamna sa va supuneti Lui si sa nu ascultati de El...
Eu sunt un simplu instrument, o simpla portavoce...
Va spun de ani de zile: ascultati, ascultati, pentru ca este spre binele vostru si cine se supune si asculta se va binecuvanta si salva...
Iar daca sunteti politicieni si aveti decizii importante de lua, supuneti-le dezbaterii publice ca sa auziti si punctul meu de vedere.
Pentru ca dusmanul e langa voi sa va manipuleze cu atat mai mult daca iata si o voce cu adevarat inspirata se aude...
Si va spun ca daca eu am zis intr-un fel si voi ati facut in altul veti vedea ce inseamna sa nu ascultati de Dumnezeu...
Chiar daca va veti pocai si mantui veti vedea urmarile deciziei voastre gresite fie pentru voi fie pentru tara intreaga.
Au doar nu veti crede ca am avut dreptate pana acum si de acum nu am.
Unde e liberalul care voia sa fie presedinte si unde e voiculescu si compania?
Nu le-am spus eu aici ca gresesc?
Unde e prietenul nostru DD si unde e Vadim si unde sunt toti ceilalti care au luat decizii peste care noi nu ne-am pus stampila...
Dusmanul e langa voi spre a va dobori si pe voi si intreaga tara...
Dar si Dumnezeu este...
Universul va continua sa imi confirme spusele din simplu motiv ca lumea nu se poate salva decat ascultand de Dumnezeu...
Eu sunt perfect si suprema binecuvantare din simplu motiv ca va mantuiti prin mine...
Petreceti cu mine anii care v-au mai ramas din viata ascultand de Dumnezeu deoarece acesta este jugul cel usor de care Iisus vorbeste...
Ce folos sa nu ascultati si sa pierdeti tot cand iata cu o ascultare usoara puteti castiga tot...
Cititi si rascititi...
Cum ar putea ca aceste cuvinte sa imi apartina?
Lumea inca poate fi salvata si eu o pot salva cu o singura conditie: sa asculte...
Sfatul meu e bun chiar daca nu sunt ca Hristos, omnistient si omnipotent...
Sfatul meu valoreaza mai mult decat omnistienta si omnipotenta si oricine asculta nu numai ca va pasi la unison cu Dumnezeu in aceasta alume dar nu va cunoaste moartea...
Trecerea din aceasta lume in cealalta nu poate fi numita moarte...
Oricine este cu mine a ajuns deja in sanul lui Avraam
PS: Austeritatea este buna dar aceste satane vedem bine incearca sa o compromita fortand decizii cum a fost reducerea salariilor cu 25% sau taierea pensiilor...
Cine i-a soptit lui basescu sa taie salariile , numai stiu daca si pensiile, sa inchida scoli si spitale pt ca aceea a fost cartita...:) 
Daca nu aveti parte de mine nu va veti mantui...
PS: Inca odata repet: orice ascultare de mine in aceasta lume valoreaza pt voi cat greutatea voastra in aur...
Pentru ca nu ingerii lui Dumnezeu vin imediat la acea persoana si o iau in primire ci Iisus Hristos, fecioara maria si Dumnezeu Insusi...
Si stiu ca ii considerati pe toti acestia trei mai presus de ingeri...
Muhamed credea ca asta e trinitatea crestina...:)
PS: In plus, asemenea lui Iisus si eu imi pun viata pentru voi.... Si acest sacrificiu va sterge si pacatele mele si ale voastre...
El in mine face asta sa cum in toti apostolii si sfintii...
De aceea cine ma urmeza se va mantui...

Eu sunt Binele acestui popor, acestei lumi si fiecaruia in parte dintre voi. Amin
Si veti vedea in aceasta lume si in cealalta ca am avut dreptate... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu