27 iulie 2015

Viata celor morti se afla in mainile celor vii... Materia nu are viata

Viata celor morti se afla in mainile celor vii... Materia nu are viata
Vi se pare ca sunteti vii...
Este doar o iluzie.
Scriptura si Iisus spun ca numai cine il descopera pe Dumnezeu descopera viata, viata care e si vesnica.
Ceilalti au numai un abur...
Azi este maine nu va mai fi...
Cei mai multi oricum nu au nicio pretentie pt mai mult...
Nu ii intereseaza ce va fi dupa...
Sunt unii carora li se pare ca au descoperit ei ceva...
Dar pot sa le spun pe sleau: ati descoperit pe dracu...
Materia e moarta cum ati putea sa descoperiti ceva in materie?
In materie si chiar materia insasi  e inchisoarea ingerului cazut asa ca cei care studiaza materia descopera la propriu pe... dracu...
Si tot cautandu-l pana la urma vine si ii ia...
Sunt usor de recunoscut...
Unul a zis ca ne tragem din maimute...
Deci cat de imbecil trebuie sa fii sa crezi ca te tragi din maimuta, ca nu exista Dumnezeu si ca ai descoperit tu ceva in materie?
Dar chiar si in asta exista un adevar...
Daca nu il ai pe Dumnezeu esti un fel de maimuta...
Deci fiecare nu poate sa descopere nimic decat despre sine insusi...
Daca Dumnezeu e cu mine atunci toti cei care nu asculta de mine sau chiar actioneaza impotriva sfaturilor mele, cu cine sunt ei?
Sigur, este greu pt ei sa creada asa ceva...
Dar totusi iata de cinci ani de cand vorbesc se confirma ca cei care nu asculta ii ia la propriu necuratul...
Pai daca Dumnezeu vorbeste prin mine si voi nu vreti sa ascultati?
Eu sunt cortul lui Dumnezeu, mantuirea, viata voastra vesnica...
Dumnezeu insa face in asa fel incat numai cine merita sa ajunga in cort si daca intra cineva care nu trebuie va fi testat si va iesi...
Lucrurile raman cum spun eu pt ca eu sunt pescarul lui Hristos si ambasada lui pe Pamant...
Si veti vedea ca va va lua cine v-am spus unul cate unul, daca nu veti asculta, sau mai ales veti lupta impotriva mea...
Deci daca eu sunt salvatorul vostru cine sa va salveze altcineva?
PS: spre oricine mi-as indrepta privirea exista un mesaj divin...
Daca imi indrept privirea spre cei mantuiti care fac voia lui Dumnezeu mierea lui Dumnezeu curge inspre ei...
Daca imi indrept privirea spre politicieni hoti si mincinosi, mania lui Dumnezeu se aude...
Exista un mesaj pentru fiecare...
Eu sunt cine am spus ca sunt si daca sunteti deja mantuiti eu sunt desavarsirea voastra, iar daca nu, singura voastra mantuire...
Dar eu nu sunt, sunt o absenta pt ca Dumnezeu sa fie prezent...
O ambasada, o portavoce...
Daca de 5 ani se intampla cum zic eu doar nu o sa fie altfel de acum inainte...
PS: Trebuie sa iti dea cineva viata, trebuie sa te nasti din nou... Iisus e foarte limpede in aceasta privinta... Trebuie sa te nasti din nou pt ca esti mort deocamdata...
Iar cine are viata o da cui vrea... Fara doar si poate...
Desigur cei care o au sunt niste instrumente in mainile celor din ceruri...
PS: Sunt multi carora trebuie sa le spun: viata voastra e la mine... E drept, eu nu exist si  nu ma opun, cei care au viata o daruiesc prin mine...
Nu trebuie doar sa ramaneti prietenii mei, trebuie sa si faceti ce spun...
Nu plecam nicaieri, vom vedea in continuare ce se va intampla si cu cei care asculta si ceilalti...
Mare spectacol e asta! Am sus de la inceput ca Dumnezeu e aici...
De cate ori trebuie sa le spun mereu si mereu acelasi lucru?
Aratati-mi unul singur care a facut invers decat i-am spus eu si i-a mers bine...
Veti vedea ca asa se va intampla pana la sfarsit...
Evident ca asta este valabil si pentru cei mai mari lideri planetari.
Binele natiunilor voastre vine daca veti face ce va spun eu...
Si veti vedea ce se va intampla daca nu veti face...
Lista e lunga, si cu ascultatori si cu cei neascultatori...
Gata, planeta a intrat pe mana noilor mesageri divini, noilor profeti, noilor maestrii spirituali...
Gata am spus, s-a sfarsit cu intuneriul, cu prostia, cu nebunia...
Cu hotia, cu minciuna, cu mafia de orice fel.
Veti vedea... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu