7 august 2015

Bisericile sunt deja unite in Duhul lui Dumnezeu!

Bisericile sunt deja unite in Duhul lui Dumnezeu!
In Hristos bisericile sunt deja unite...
Desigur ca fiecare dintre ele are erori si eu am sa le expun si multe le stiti si voi cu exceptia erorilor propriei voastre biserici...
Se poate face un consiliu planetar al bisericilor crestine care sa le cuprinda pe toate fara sa le oblige sa schimbe ceva pt inceput.
Cu timpul cand anumite lucruri se vor lamuri pot sa si schimbe erorile.
Hristos a venit si a dat si o Scriptura de 10 ori mai mare ce o completeaza pe cealalta...
JAKOB LORBER e numele ei!
Este simplu de inteles de ce fiecare biserica e folosita de Hristos si e bine sa fie mai multe: pt a observa ca Hristos nu raspunde la formele exterioare ale religiei ci la iubirea si credinta fiecaruia.
Fiecare o depaseste pe cealalta in anumite aspecte.
Cei doi martori sunt cine am spus eu ca sunt si sunt maestrii spirituali...
Pricepeti acum cum suna viitorul si care e spiritualitatea acestuia.
Mai degraba interioara decat exterioara, mai degraba inclinata spre faptele iubirii decat spre formele exterioare goale ale religiozitatii...
Oricine tine seama de ce spun eu va fi primul in viitor si va culege roadele binecuvantarii lui Dumnezeu.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu