3 august 2015

Guvernul Ponta este cel mai rau guvern pe care tara l-a avut dupa Revolutie

Guvernul Ponta este cel mai rau guvern pe care tara l-a avut dupa Revolutie.
Trebuie sa recunoastem ca Ponta e cu mult mai rau decat Iliescu.
De bine de rau Iliescu avea o personalitate si o varsta si astfel nu orice era posibil.
Insa cu Ponta orice e posibil.
Cu Ponta Teroarea e posibila.
Eu am spus cu ani in urma ca acestia sunt singurii nostri teroristi, Psd-ul in special si cei pe care Iorgovan i-a numit teroristi la randul lui...
 S-au ridicat sa dea o lovitura de stat ca sa scpae de Justitie si iata incheie cu una si mai mare...
Deacum guvernul va fi condus de un organism numit Macro nu stiu cum...
Iata pedeapsa pentru orbirea poporului...
Si PNL ul are o mare vina aici de aceea au fost drastic pedepsiti de Dumnezeu.
Acesti nebuni nu s-ar fi putut ridica fara PNL...
Dar atunci toti erau orbiti de teama ca vor merge la inchisoare si s-au rasculat...
I-au terorizat pe alegatori la Paris.
I-au terorizat pe tarani cu gazele de sist...
Iata aduc teroarea prin constructia moscheii si centrului asa zis cultural...
Bai deci ce cultura au astia pt ca Islamulo e Anti-cultura si anti-adevar...
Astia vor sa ne arda Biblia si sa ne distruga ce de bine de rau avem... Sa ne spuna ca Hristos nu a murit pe  cruce...
De ce Teroarea este cu toti acesti antichristi? fie ca sunt ei musulmani sau masoni sau ce or mai fi?
Simplu, pt ca satana este Teroarea si toti ii apartin...
E greu de crezut ca cineva aparent atat de nevinovat poate sa faca atat de mult rau tarii.
Dar asta se intampla cand Prim Ministru ajunge purtatorul de cuvant al partidului si nu un om cu personalitate.
Plangeti si strigati si urlati pt ca eu am spus ca va fi cu mult mai rau cu USL decat cu Basescu...
Astia se dadeau de ceasul mrotii impotriva lui basescu si eu am spus raspicat aici: ASTIA SUNT MAI RAI DECAT BASESCU!
Cata minte iti trebuie ca sa vezi ca Psd a fost intotdeauna o varianta mai rea decat Pdl si ceilalti...
Deci oameni lispiti de minte, daca atunci am vazut Adevarul si ca o sa fie mai rau cu atat mai mult acum.
Cand veti incepe sa ascultati si sa nu va mai lasati manipulati de intuneric si satana? 
Iata blestemul cel mai mare al tarii: ILIESCU - NASTASE - PONTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu