13 august 2015

Mahdi porunceste urmatoarelor state sa intre in Uniunea Asiatica

Mahdi porunceste urmatoarelor state sa intre in Uniunea Asiatica:
Azerbaidjan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kirghistan si Tadjikistan
Primele trei ar fi bine sa intre chiar in Federatia Rusa iar ultimele doua sa revina Chinei.
Acesta este primul pas, urmeaza si altii...
De asta v-am spus ca daca ma veti asculta Dumnezeu va va da in mana planeta...
De asta v-am spus sa aboliti pedeapsa cu moartea deoarece mergem sa cucerim planeta pentru a o elibera si ferici...
Ori nu putem face asta fara Dumnezeu.
Dumnezeu va binecuvanta aceste state in Uniunea Asiatica.
Aceste state si celelalte trebuie sa se trezeasca si sa inteleaga ca satana a facut glume in desert pe seama Umanitatii...
Dintr-o lovitura a distrus doua lucruri f importante pt Umanitate: Crestinismul si Familia...
Deci nu putem numi religie aceasta replica a satanei la adevaratele religii...
Deoarece Rusia e crestina si aceste state au mai fost odata in Uniunea Sovietica, China primeste mai putin de data asta...
Dar Dumnezeu o asteapta cu daruri f mari daca se va increstina...
Eu sunt generalul care eliberez planeta si o conduc spre fericire...
Desigur intai trebuia sa imi eliberez tara de mafia politica, de hoti si mincinosi...
Si iata ca si tara se elibereaza cu fiecare zi de aceste gunoaie...
Acesta este numai primul pas, in pasul doi si alte state vor fi daruite Uniunii Asiatice, si Chinei si Rusiei...
Dar faceti primul pas intai si am aratat care este...
Eu sunt Cezarul si daca degetul meu este ridicat spre gratiere si binecuvantare veti fi binecuvantati si gratiati de pacatele voastre cele multe.
Pt ca Dumnezeu nu e interesat de pedepsire ci de bucuria de a fi impreuna cu copiii Sai, de iertare e intersat si de iubire, dovada ca i-a cerut lui Iisus sa se urce pe cruce, El Insusi urcand in fapt...
Intrarea in Uniunea Asiatica pt aceste state va fi salvatoare...
Eu sunt cu mult mai mult decat Muhamed...
Muhamed vorbea cu o fantoma in desert care l-a pacalit ca Iisus nu a fost rastignit, care l-a pacalit sa indemne pe musulmani sa ucida...
Ce Dumnezeu ti-ar putea spune: Menirea voastra este sa ucideti si sa fiti ucisi?
Pt ca asa a scris nebunu in Coran...

Eu sunt religia cea adevarata!
Eu vorbesc cu adevaratii locuitori ai Cerului, cu adevaratii ingeri si cu Dumnezeu Tatal...
Pt ca acest text este scris la inspiratia Lui...
Iata, adevaratul Allah va vorbeste acum prin mine...
Fugiti de Islam ca de dracu pt ca chiar asta este...
PS: Antichristii stiu ca nu au nicio sansa in fata Divinitatii... Ei insa spera ca Dumnezeu sa nu se bage...
Asta e speranta lor: ca extraterestrii sa nu intervina, ca ingerii sa nu intervina, ca Dumnezeu sa nu intervina...
Ba uite ca intervenit si si-a trimis oastea pe Pamant...
La Dumnezeu totul e posibil...
Numai sa se incrunte la ei Dumnezeu si nu vor sti unde sa se ascunda daca va mai ramane ceva din ei... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu