9 septembrie 2015

Are omul dreptul la intimitate?

Are omul dreptul la intimitate?
Maestrul trebuie sa isi trezeasca discipolii si umanitatea intreaga prin intrebari iluminatoare...
Nimeni pana acum nu s-a gandit ce karma acmuleaza omul uitandu-se la televizor si prea mult in exterior...
Karma este acceea ca trebuie privit la randul lui, ca va ajunge el insusi in fata camerelor de luat vederi...
Iisus a spus foarte clar ca nu veti fi iertati nici macar de cuvantul pe care il spuneti...
Dar eu va spun ca nici macar gandul nu va va fi iertat si cum ganditi despre ceilalti se va gandi despre voi...
Deci va spun ca se va cere totul de la voi si iata ca e nevoie de intelepciune ca sa nu va autodistrugeti sau mai ales ca sa traiti vesnic.
Si voi siti deja ca e foarte posibil ca astazi sa fiti pe val si maine sub el...
Astazi pe brazda si maine sub ea...
Iata, care este semnul ca un om devine maestru spiritual?
Dumnezeu aduce in jurul sau tot mai multi oameni...
Asa cum a spus, devine lumina pentru lume si lumina nu este ascunsa sub obroc ci pusa pe masa sa lumineze intreaga casa si intreaga incapere...
Si sunt multi care se cred destepti si intelepti si capabili sa conduca...
Si totusi Dumnezeu m-a trimis pe mine ca sa ii invat si sa ii conduc!
Si iarasi intreb, cine de cine trebuie sa asculte?
Nu cei orbi de cei care vad?
Nu cei morti de cei care au viata in ei?
Da, si eu am emis aceasta incredibila pretentie cum ca scriptura m-a mentionat si pe mine acolo...
Si Daca Hristos este pe un umar al meu si Fecioara pe celalalt? Daca Tatal mi-a vorbit si daca satana in persoana e iesit sa se lupte cu mine si se va lupta...
De ce nu?
Daca v-am prezis caderi si ridicari, viata vesnica sau moarte vesnica, de ce nu?
Eu sunt singurul care v-am explicat ce inseamna aderea de karma.
Nu conteaza daca v-o arde Moise sau Dumnezeu.
Eu am spus ca Franta si Danemaca si China si chiar Rusia vor fi lovite daca nu asculta si asa a fost...
Cu o lovitura usoara sa se evite arderi de karma mult mai grele...
Iata ca Dumnezeu a insotit cuvantul meu cu semne la nivel planetar si local.
Iata ca eu va profetesc acum viitorul vostru in functie de ceea ce faceti in prezent si de trecutul vostru...
Peste cine am spus eu ca satan va veni a venit...
Si cui am spus ca Dumnezeu si Hristos il vor vizita l-au vizitat...
Care este esenta profetiei si a mesajului spiritual?
Cele doua cuvinte: Karma si Dumnezeu!
Meditati asupra lor.

PS: Doar nu va imaginati ca Dumnezeu are nevoie de ceva din lumea asta ca sa va judece...
Si daca se foloseste de judecatorii din lumea asta pt voi banditii si mafiotii care ati ajuns peste noapte, fara ca macar sa se sesizati, in aceasta postura diabolica, atunci este ca o gratie si o compasiune ca o mila...
Pt ca mila este sa va inchida un an si voi sa ramaneti cu miliardele...
Dar va spun ca imediat ce veti parasi aceasta viata va asteapta inchisori cu mult mai cumplite...
Si va asigur ca acolo veti intelege ce inseamnasa va pierdeti intimitatea pe care nu ati respectat-o aproapelui vostru...
Deci cat veti mai sta in lumea asta? poate 10 ani, sau poate 20? in vreo 15 ani plimbarea noului Mosie cu planeta prin desert se va termina si apoi se va deschide marea Rosie sa isi primeasca noua ofranda...
Si apoi va veni acea judecata finala in care nimeni nu mai crede dar noi vedem ca americanii sapa dupa ea asa cum spune profetia...
Noi vedem ca antichristii fie se trezesc fie spera sa aduca pe satana pe pamant invocandu-l in fel si chip...
Eu va spun ca imi stiu viitorul dar voi nu vi-l stiti.
Si viitorul vostru bun depinde si de mine, deDumezeul care vorbeste prin mine.
PS: Ceea ce umanitatea nu a inteles niciodata: nu exista doi dumnezei, unul ca sa vorbeasca prin maestru si altul separat, unul care sa vorbeasca prin Iisus si inca unul...
PS: Sa fii profet inseamna sa vorbesti de la Dumnezeu! Si eu vad ca Dumnezeu vorbeste prin mine si voi la randul vostru vedeti asta...  Un singur lucru mai ramane de facut: sa intrati in ascultare...
Marile puteri sunt incluse aici...
Mai avem cativa ani sa ne decidem sa facem voia lui Dumnezeu sau sa ne prajim la focul judecatii lui Dumnezeu...
Eu am primit darul vietii vesnice si stiu ce si cum va fi cu mine...
PS: Iata deci lumea s-a umplut de cameri de luat vederi tocmai pentru ca lumea si-a produs acesta karma stand atatia ani cu nasul in televizor...
Acum meditati si intelegeti cum se va intoarce totul la voi...
PS: Daca aveti miliarde faceti-le degraba sa lucreze pt cei multi ca sa scapati de judecata... 
Pentru ca totul apartine tuturor si nimeni nu poate sa aiba miliarde si sa spuna: sunt ale mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu