26 octombrie 2015

Doua lucruri vrea Dumnezeu sa va invete: Karma si Ascultarea

Doua lucruri vrea Dumnezeu sa va invete: Karma si Ascultarea
Cred ca deja toata lumea s-a convins ca Dumnezeu vorbeste prin mine si ca aceste cuvinte vin de la El.
Am deja o duzina de politicieni de prima mana care neacultand sfatul meu au ajuns pe drumuri infundate...
Nu mai pot sa iasa de acolo...
Unii nu au intrat inca...
Franta si Danemarca au fost profetite de mine.
Ultimatumul meu dat Chinei s-a lasat cu foc de artificii...
De cand Erdogan are glume in progam cu Prim ministru nostru si vrea sa ne faca moschee cu forta, Turcia o tine numai in artificii...
O multime de oameni importanti deja au inceput sa inteleaga ce e aia Karma...
Karma e fundamentul oricarei religii, Karma si Dumnezeu...
Ca sa va salvati considerati-ma calauza voastra, oracolul vostru, ce vreti voi, guru daca va place, duhovnic, maestru spiritul...
M-am intlanit cu un mare guru si n-a fost ca el ci ca mine...
Pai daca ala are zeci de mii de dicsipoli si pana si ala trebuia sa asculte de mine puteti sa ma considerati maestru spiritual, iata chiar si acel maestru cu zeci de mii de discipoli trebuie sa faca cum zic eu...
Eu sunt salvarea...
Eu l-am binecuvantat pe Basescu si a fost invicibil cat a fost cu mine si eu cu el.
Putin iata a inceput sa urce vertiginos de cand s-a hotarat sa faca cum zic eu...
E drept nu face in toate dar daca partiala e ascultarea partiala si binecuvantarea.
Chiar si asa au un succes nebun...
Pentru ca Dumnezeu e cu ei...
Dumnezeu face aceste semne ca sa va salveze, ca sa salveze lumea...
Pe de alta parte unde e DD care nu a vrut sa asculte?
S-a luat dupa boul ala gras de la Braila si la Braila a ajuns si el...
Treaba voastra....
Pentru ce veti rata mantuirea?
Pentru niste miezerii antichriste care au in plan sa va distruga tarile si pe voi cu ele?
Dupa asta alergati voi?
Hai, un pic de spirit eroic si veti trai vesnic!
Eu pot sa salvez lejer planeta in 10 ani!
Ah, mai e si Islamul...
Si aia trebuie sa asculte de mine,.
Exista o solutie divina pt toti. Si evrei si masoni si comunisti...
Ah, cat cred astia ca vor mai merge cu secera si ciocanul inainte? Pe ce lume traiesc ei?
Eu i-am avertizat, dar vreau sa vad o schimbare!
Un steag nou pentru China si schimbarea numelui Partidului Comunist!
Ganditi-va bine, aveti de gand  sa traiti vesnic in preafericire sau sa pieriti pe mana unor viermi antichristi care au ei in plan sa va distruga cu totul...
Faceti ca mine!
Iata Dumnezeu a aratat destul ca este cu mine si va mai arata...
Va va arata ca numai El poate sa va salveze si nu strategiile si planurile voastre imbecile.
El e la carma si daca nu va binecuvanteaza, nu aveti cum sa reusiti.
Imaginati-va ca daca as fi fost mai aproape de Basescu pensiile si salariile nu s-ar fi taiat, spitalele si scolile nu s-ar fi inchis.... PDL-ul nu s-ar fi rupt in doua...
Dar pana si asa i-a batut de i-a facut mar pe astia...
Frate zici ca avea scut antiracheta, cadeau astia pe langa el ca mustele...
Asa si cu Putin acum...
Pe de alta parte ce se alege iata de Obama care si-a vopsit casa alba... a manjit-o , a spurcat-o... :)
Veniti sa lucrati cu mine si pentru mine...
Cine va va consilia pe voi mai bine?
Eu sunt cel mai bun sfatuitor de pe Pamant.
Daca Dumnezeu vede ca ascultati de mine trimite la voi pe Hristos, pe Fecioara si cei mai tari ingeri!
Cine va va dobori daca astia sunt cu voi si va sustin?
Mai ganditi-va inca nu e tarziu sa ma inscaunati ca rege al planetei! :)
PS: In fata lui Dumnezeu sunteti cu toti discipolii mei si va asigur ca lectiile primite sunt la nivelul celor mai inalti profeti care au pasit pe Pamant.
Va asigur ca nici macar apostolii nu au inteles atat de bine ca voi ce e aia Karma...
Eu nu resping pe nimeni, nu conteaza daca ati fost impotriva mea... Veniti cu mine de acum si va spun ca eu pot sa fac nu numai Romania sa straluceasca ca soarele de pe cer, ci lumea intreaga...
Becali nu a putut... :)
Deveniti discipoli ai mei in inima voastra si luptati lupta pe care o duc si eu. Nu veti vedea moartea si va veti ridica de la viata la viata vesnica! Amin! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu