24 octombrie 2015

Dumnezeu l-a invins pe Oprea!

Dumnezeu l-a invins pe Oprea!
Oprea e unul din astia care se lupta cu Dumnezeu. Eu am explicat, din cei care se afla in razboi cu Dumnezeu...
Din cate am citit fuge f repede dintr-un loc in altul cu peste 100 km/h.
De parca ar fi bantuit...
Se poate sa fie bantuit, se lupta cu niste fantome cred sau poate chiar cu acela despre care eu am spus ca o sa ii ia...
Da, ei toata ziua isi spun ca o sa ii ia dracu dar cand omul lui Dumnezeu spune asta e o diferenta enorma...
Cand profetul spune ca te ia dracu trebuie sa iti rupi camasa sa iti presari cenusa in cap si sa te arunci in fata icoanei pentru a te pocai si a cere iertare lui Dumnezeu...
Daca nu chiar te ia...
Iata ca Dumnezeu l-a invins pe Oprea si  scapa tara de el...
Am auzit ca e nasu lu Ponta sau invers... Ce sa vezi, Finu si cu nasu conduc tara...
Nici ei nu stiu unde...
Am mai aflat ca politistu asta care a murit il inlocuia pe altu care e in concediu medical din aceeasi cauza...
Oprea dadea cu biciu in ei: Manati bai!
Nu mai avea ABS  la motoreta pt ca nu sunt bani pt asa ceva... Sunt bani numai pt campanie electorala!
Nasule sau finule, gata, esti invins! 
Toti Psd-isti s-au comportat ca niste satrapi dintotdeauna. Nu e Oprea primu si nici ultimu.
Eu zic sa ii debarcam cumva pe amandoi, si pe nasu si pe finu. Unul e cel mai mincinos politician din istorie, celalalt, nu e nimic...
Sa scape tara odata de ei ca ii ajunge...
Va rog sa observati ca Basescu si Boc erau de mii de ori mai buni decat astia...
Sigur, dusmanu i-a pacalit sa taie salariile... 
Unde e Boc sa ia locul lui Ponta?
Ce sa ii faca tara lu Ponta daca a mintit cu genunchiu si nu are nimic?  S-a lovit exact cand a aparut pe ecrane vestea cu procesu lui...
Ma da cum e primaru ala al capitalei care fiind doctor stie el ce pastile sa ia ca sa se imbolnaveasca mai repede?
Ii bate rau Dumnezeu pe astia...
Da nici ei nu se lasa...
Asa fratilor, luptati-va cu Dumnezeu ca asa e bine pt toata lumea!
Nu va lasati deloc!
Se stie cine vine sa ii ia... Asta e marele risc al luptei cu Dumnezeu...
Dumnezeu dezleaga pe ala din Infern sa se ocupe de ei...
Scrie la Biblie asta, inclusiv Pavel a explicat acest fenomen...
PS: Am uitat sa ii intreb pe astia? Cu cine veti pune voi pe gurusi in opozitie pt ca ei  va pun in opozitie cu Dumnezeu.... De fapt v-ati pus singuri...
Eu le-am explicat ca sunt un general cu mai multe trese ca ei...
Un fel de comandant suprem...
Nu vreti sa va  salveze Dumnezeu? Nu vreti sa va fie bine cu Dumnezeu? Vreti sa va luptati cu El? Asa sa fie!
Eu stiam sigur ca Dumnezeu le ridica manusa...
Nu-i persecutati pe gurusi ca va ia benga!
O fi fost el bivolaru controversat da iata ca nu se mai opreste benga asta si ii ia pe toti...
Luati aminte: acesta e un eveniment istoric, Dumnezeu face semne foarte mari si avertismente f mari pt a va invata si salva...
Cine crede ca va urca in cer fara cel care vorbeste sa faca un pas in fata!
Iisus a specificat f clar: nimeni nu ajuge la Tatal decat prin El si asta spune prin fiecare discipol autetic al sau... In fapt Dumnezeu spune asta...
Va ridicati cu cel trimis de Dumnezeu la voi sau nu va ridicati deloc...
Dar ce e viata vesnica pe langa cei 10 sau 20 de ani care ii mai aveti voi de trait pe Pamant? Oare se merita sa ascultati 20 de ani de Dumnezeu in schimbul vietii vesnice?
PS: Daca tot a venit vorba: basca aia a militienilor e caraghiosa, e de pe vremea lui ceausescu... faceti-le si lor una mai moderna, sa fie si ei mai cool...
PS: Ideea este: DUPA CE L-A BAGAT PE PRIMUL IN SPITAL, NU S-A LASAT PANA NU L-A OMORAT PE AL DOILEA DE TOT...
Girofaru, partie ca trece generalu si merge la razboi...
A prins viteza rau Oprea asta, peste 100... Nu cred ca il mai poate opri nimeni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu