1 octombrie 2015

Noi avem Duhul lui Dumnezeu!

Noi avem Duhul lui Dumnezeu!
Ca sa fie ordine si armonie toti trebuie sa ascultam de Dumnezeu.
Acum nu va inchipuiti ca Dumnezeu o sa va puna sa postiti si sa renuntati la lume...
Nu, cine vrea sa ii sacrifice ceva lui Dumnezeu foarte bine dar, un mare DAR, tot ce facem trebuie sa facem in binecuvantarea lui Dumnezeu.
Cine nu aduce ca ofranda lui Dumnezeu masa lui si actiunile lui si zilele lui, acela traieste in intuneric si e lipsit de Dumnezeu.
Noi il cunoastem pe Dumnezeu si stim voia Lui.
Cine nu vrea sa paseasca la unison cu Dumnezeu va calca in gropi si cine nu vrea sa asculte de Dumnezeu se va pierde.
V-am spus ca toti antichristii si toti dusmanii Adevarului, constienti sau nu, incet incet vor fi epurati din aceasta lume...
Evident si orice fel de mafie...
Iata Scripturile se implinesc sub ochii nostrii si Dumnezeu a venit sa JUDECE lumea!
El judeca drept intotdeauna!
Nu face altceva decat sa intoarca propriile actiuni fiecaruia dupa cum foarte clar Iisus spune in Apocalipsa 22 : 12.
Aceasta este definitia KARMEI data de Iisus Hristos...
Asa actioneaza Karma.
Iata eu sunt Lumina si Adevar si nu se afla minciuna in ce spun ci adevarul tuturor scripturilor autentice ale acestei lumi.
Trebuie sa faceti cum va spun altfel va veti auto distruge.
Dumnezeu a dat deja autoritatea celor alesi de El si va actiona in functie de ceea ce spune prin alesii Lui.
V-am spus de o mie de ori ca trebuie sa ascultati de mine si nu de evrei si nici de masoni si nici de americani si nici de rusi.
Eu am dreptate intotdeauna si am avut dreptate in fata celor mai mari maestrii spirituali ai acestei lumi!
Cum am spus era bine, pentru ca Dumnezeu statea ascuns in mine iata inca din viata anterioara cand l-am descoperit si m-am unit cu El in Spirit.
De mine trebuie sa asculte toata lumea, si Obama si Papa.
Cu orice risc! Mi se pare absurd ca un batran ce a trecut de 70 de ani sa nu caute orice prilej de a deveni martir intru Hristos.
Rugati-va zi si noapte sa muriti ca Domnul vostru daca pretindeti ca va este Domn!
Sa il imiti pe Hristos inseamna sa urci pe cruce nu sa fugi de ea!
Iata inca mai sunt destui antichristi smintiti in lume carora sa le fim judecata cu chiar sangele nostru...
Curaj, ne asteapta Islamul sa il luminam...
Nu va scapa nimeni de pe pamant de lumina... Cine nu o vrea va pleca in locuri mai intunecoase.
Iata Dumnezeu vine sa ia autoritatea satanei de pe Pamant si sa ii judece pe slujitorii ei.
Faceti ce va spun si va veti salva indiferent cine si ce sunteti.
Din momentul in care ascultati de mine intrati in cortul lui Dumnezeu.
Eu sunt religia autentica, eu sunt suma tuturor religiilor si cailor spirituale!
Eu sunt...
PS: Atentie, am explicat ca Dumnezeu vorbeste prin mine si nu e recomandabil pt nimeni sa nu asculte sau sa faca altfel.... Recunoasteti deci ca Domnul Dumnezeu vostru a vrut sa va salveze si v-a avertizat... Nu va obliga, ci doar v-a aratat prin nenumarate semne ca El este...
Eu sunt jugul cel usor de care Dumnezeu vorbeste... Fara jug nu puteti intra in Imparatia lui Dumnezeu. Trebuie sa aveti o minima ascultare fata de cineva, fata de Dumnezeu.
Ce a vrut Dumnezeu sa spun  a atunci cand a spus ca eu sunt regele acestei lumi? Ca El va judeca lumea ca si cand eu as fi regele... Ganditi-va de doua ori inainte de a face altfel decat spun sau a va intoarce impotriva mea...
Pentru ca eu si El vom deveni una daca nu cumva deja suntem...0
Si nu e nevoie \sa fim una tot timpul... E de ajuns sa fim una atunci cand spun aceste lucruri... Nu-i asa?
Le-am spus sa faca cum le spun.... Dar ei nu vor sa asculte si se duc tot mai jos... au ajuns deja in beciuiri... Asta nu e nimic... Exista un mai jos decat beciul... Daca nu vreti sa va opriti pana ce dati ochii cu satana e treaba voastra, eu mi-am facut datoria...
Doar nu o sa ridicam moschei celor care spun ca Hristos nu a fost rastignit si ne-au omorat stramosii. Sper ca in veci nu veti mai vota PSD! Amin!
PS: Am spus de multa vreme ca acesta e cuvantul lui Dumnezeu... pe celalalt oricum nu il cititi... Dar citindu-l pe acesta aveti parte si de acela...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu