11 noiembrie 2015

Mafia securisto-politica a pus focul. Piedone era Primar indepedent. Supravietuitorii sa nu se duca la spitale!

Mafia securisto-politica a pus focul. Piedone era Primar indepedent. Supravietuitorii sa nu se duca la spitale!
Faptul ca Piedone era un primar indepedent e un motiv in plus sa puna foc acolo...
Am auzit ca supravietuitotrii sunt chemati la spitale!
Sa nu se duca!
Probabil astia ii cauta pe cei care au vazut cine a pus focul. Poate a fost pus de la distanta, poate a fost si o mica explozie ce a aprins acel toluen al tavanului...
A fi cu ochii pe acei dintre supravietuitori care stiu ca totul a fost aranjat si au pus pe Facebook asta...
Eu am spus inca de la inceput: Nu votati cu astia, astia sunt teroristi! Iata ca profetia mea s-a implinit.
Nu avem de a face cu orice fel de Mafie....
Este o Mafie incoltita de Justitie...
O mafie comunista, masonica, securista...
Ei au raspandit Teroarea si la revolutia franceza si la Revolutia bolsevica...
ASTA E SPECIALITATEA LOR: TEROAREA!
Deci, inte Basescu si USL sa alegi USL trebuie sa fii completamente orb...
Si asa a fost Poporul...
Degeaba am strigat eu aici...
Ia uite ca astia v-au pus foc!
Ca sa scape v-au pus foc.
Ca sa scape va fac moschee, sapa dupa gaze de sist, orice...
Ponta e direct vinovat...
Pai daca Nasu e cam sarit, dupa ce a omorat deja un om nu il tii acolo ca sa mai omoare 50...
Cand veti incepe sa ascultati?
Unitatea care a pus foc sa fie destructurata si cei care au pus sa fie prinsi si judecati.
Daca DD sta la inchisoare atatia ani sa nu-mi spuneti ca nu-i puteti prinde si pedepsi pe acesti criminali autentici...
Pt ca daca nu, Dumnezeu o sa va pedepseasca pe toti...
Cutremurul ala nu a venit si nici sfarsitul lumii...
Dar o sa vina!
Cu siguranta!
Intelegeti ca PSD-ul v-a pus foc! Odata pt totdeauna incetati sa mai votati aceasta nenorocire.
Incetati sa mai sfidati sfaturile lui Dumnezeu.
PS: Si acum mergem inainte cu nebunii care au pus foc?
Ca vad ca nu e rost de ascultare pe planeta asta.
Destructurati odata pt totdeuna aceasta ,Mafie, acest partid sinistru.

PS: EU AM SPUS CA ASTIA SUNT TERORISTI! EU AM SPUS CA INDIVIDU E TERORIST!
Dati numai cateva postari inapoi si cititi, e proaspat. Inainte sa il omoare pe ala si inainte sa puna foc eu am spus ca individu vostru, generalu de paie e un terorist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu