17 decembrie 2015

Cum obtinem viata vesnica?

Cum obtinem viata vesnica?
Viata vesnica se obtine prin relatia si serviciile pe care le aduci Celui care o are si o daruieste.
Daca nu ai o relatie cu Dumnezeu, daca nu faci zilnic ceva pt Dumnezeu, nici mantuire nu ai de la cine sa primesti.
Dumnezeu are obiceiul sa vorbeasca prin cineva. Dumnezeu alege pe cineva caruia i se reveleaza si prin acela devine explicit. Altfel tu poti sa iti imaginezi ce vrei despre Dumnezeu. Desi ai Biblia, nu este suficient.
Dumnezeu are tot timpul pe Pamant oamenii Lui...
Acestia sunt ca un fel de ambasada pe Pamant a lui Dumnezeu.
E foarte greu sa pretinzi ca nu te intelegi cu ambasada, cu ambasadorul dar ai o relatie buna cu Dumnezeu.
De altfel trebuie sa stim, dupa cum si scriptura ne arata ca Dumnezeu nu ii primeste decat pe aceia care i se abandoneaza in mod complet.
De dragul acestora Dumnezeu salveaza si pe altii.
Un astfel de om daruit lui Dumnezeu devine intrument al lui Dumnezeu pe Pamant, instrument al mantuirii.
Crezi ca esti pregatit sa il  urmezi pe Dumnezeu ?
Cine stie ce iti va cere DUMNEZEU?
Unuia i-a cerut sa isi lase tatal mort si neingropat si sa il urmeze...
Altuia i-a cerut sa isi abandoneze bogatia, sa o imparta la saraci...
Altii si-au parasit familii si prieteni si Dumnezeu i-a incurajat spunandu-le ca vor primi insutit...
Altii si-au abandonat chiar propria lor viata intr-un fel sau altul, unii devenind martiri...
Profetul, maestrul spiritual care devine una cu Dumnezeu este granita dintre imginatia ta si Dumnezeu cel viu...
De aceea spun si intreb, ce poate fi mai pretios decat vocea lui Dumnezeu in direct?
Cine nu si-ar dori sa il auda pe Hristos in direct?
Ce dai ca sa traiesti vesnic?
Ce faci pt a trai vesnic?
PS: La extrema opusa se afla cei care se lupta cu Dumnezeu.
Dinainte de Noe avem astfel de kamikaze...
Comunitati intregi, popoare chiar...
Oameni atat de idiotizati de satana incat nici macar nu isi pot imagina existenta lui Dumnezeu si interventia lui in viata noastra.
Eu am revelat cum actioneaza Dumnezeu, care e planul lui si de ce trebuie sa fim perfect liberi.
Daca tu vei gasi pe Pamant un om mai inspirat decat mine, mai autorizat sa te calauzeasca pe tine si intregul Pamant, eu am sa te urmez pe tine!
Eu inca nu am gasit desi am intalnit mari maestrii spirituali!
Dumnezeu statea ascuns in interiorul meu si le spunea chiar si acelora ce au de facut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu