13 ianuarie 2016

Cei care nu asculta sa mearga sa afle ce inseamna "Sa cada in Mana lui Dumnezeu"! Obama, Merkel, Putin si Cameron vor trai vesnic!

Vom face in felul urmator!
Eu am sa fiu recunoscut ca lider absolut in aceasta tara si veti face cum va spun eu.
Veti inceta sa mai faceti diversiuni, sa mai mintiti si sa mai furati.
Veti inceta sa mai puneti foc si sa mai faceti orice astfel de trasnaie.
Veti merge la calugari si ii veti intreba: Parinte ce vrea sa zica nebunu cu "Sa nu cadem in mana lui Dumnezeu"?
Ca eu vad ca Dumnezeu asta vrea sa va arate... Ce va fi cu voi daca veti cadea in mana Lui!
Bag seama ca Dumnezeu ma iubeste si vrea sa faca din mine profet...
Si va face asta pe pielea voastra daca nu va linistiti...
Alungati-i pe norvegieni din tara...Recuperati aia 16 copii si apoi sa ne retragem ambasadorul si sa incheiem orice legatura cu nebunii.
Vai de acele tari pe care noi le vom parasi.
Vai de acele tari care nu vor deschide portile pentru Hristos!
In mana lui Dumnezeu vor cadea...
Acum mergeti si interesati-va ce inseama sa cazi in mana lui Dumnezeu...
Pt ca daca nu veti incepe sa ascultati veti cadea...
Si desfiintati unitatea asta de psihopati ce pun bombe si foc...
Repede pana ce nu veti cadea in mana lui Dumnezeu...
Mana sau mania, tot una e...
Aici e Domnul Dumnezeul Eternitatii si m-a trimis la voi.
Jar veti manca in Infern daca nu veti asculta.
Eu va spun ca sunteti pierduti: dupa ce v-ati luat de sfintii lui Dumnezeu ati inceput sa dati foc la oameni...
Nu veti scapa nicicum!
Daca nu ii veti baga pe viata la inchisoare pe astia care au pus foc, in Infern vor ajunge si am sa vin constant la ei sa ii biciui cu zale de fier.
Si atat de tare vor urla in Infern zilnic fiind arsi asa cum au fost arsi cei care au murit in focul pus de ei....
Si vor zice: unde e ingerul sa vina sa ne biciuiasca mai des sa mai scapam de arsurile astea...
Veti invata sa ascultati de Dumnezeu sau veti pieri...
Nu asa v-a spus Iisus? Ca veti pieri in pacatele voastre daca nu veti asculta de El?
Dumnezeu ne va da orice ii vom cere si ne va scapa de datorii!
Dusmanii nostrii vor blestema ziua in care s-au luat de noi si chiar ziua in care nu au ascultat de noi.
Nimeni nu ne va fi dusman caci vor fi igroziti sa fie dusmani ai celor alesi de Dumnezeu!
Voi cu "Sa traiti!" nu aveti de unde sa stiti asta, dar mie sa-mi ziceti asa ca sa va raspund la fel si astfel sa traiti vesnic!
PS: Isis, sau Rusii sunt balsam pe langa "Mana lui Dumnezeu"....
PS: Cine are nevoie de un nou Mesia sa ma considere pe mine Mesia deoarece sunt parte din Mesia si Mesia vorbeste prin mine. Cine are parte de mine are parte de Mesia!
Inca nimeni nu e pierdut , nici macar Obama! Si am sa explic de ce!
Dumnezeu imi va da Impratie Mare in Cer si am sa pot lua cu mine pe oricine doresc!
Si vreau sa traisca vesnic si Merkel si Obama si Putin si Cameron!
Le promit ca vor conduce galaxii intregi!
Uite asa, imi sunt simpatici! Dumnezeu nu imi va refuza nicio cerere de salvare!
PS: Orice ati face voi va iesi cum vrea Dumnezeu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu