19 mai 2016

Trebuie chiar sa gandim cum Dumnezeu doreste



Nu doar sa facem voia lui Dumnezeu ci si sa gandim cum El ne inspira
Asadar nu  e suficient sa facem voia lui Dumnezeu ci sa si gandim asa cum El ne inspira trebuie.
De asta scriu pentru a arata care este voia lui Dumnezeu si cum sa gandim.
Oricine are altfel de ganduri sau ganduri opuse celor revelate si  impartasite nu va fi la unison cu Dumnezeu ci chiar impotriva Lui.
Si fiind impotriva lui Dumnezeu veti primi rasplata asemenea unor dusmani ai lui Dumnezeu.
Faceti ce vreti, eu v-am avertizat ce e bine sa faceti, ce trebuie sa faceti.
Nu am glumit atunci cand am spus ca e bine sa fiu considerat un rege.
Oricine ma va considera astfel se va salva si pe sine si tara lui.
Daca un Presedinte de stat va avea fata de mine o astfel de consideratie si va face ceea ce spun, Dumnezeu insusi il va binecuvanta si pe el si tara respectiva pe multe generatii.
Altfel nu aveti decat sa ascultati de satanele care promoveaza homosexualitatea si Islamul si pe mana satanei veti ajunge negresit.
Vreau sa atrag deci atentia oricui gandeste altfel decat am aratat ca vor fi afectati de propriilor lor ganduri asa cum nu poti sa fii altfel decat afectat fiind impotriva lui Dumnezeu.
Daca Dumnezeu spune despre mine ca sunt ceea ce sunt si o calauza spirituala nu va ramane decat sa ma urmati si ascultati.
Asadar nu doar propriile actiuni va vor afecta ci chiar propriile ganduri deoarece gandul izvoraste din inima si inima mea fiind la unison cu Inima lui Dumnezeu este cea inspirata de El iar atunci de cine e inspirata inima voastra?
Nu sunteti pe calea cea buna decat daca sunteti si in iubire de mine, iubire si apreciere…
Asta e valabil pentru toata lumea fara exceptie.
Eu sunt la propriu viata vesnica pt toti aceia care nu au un rozariu in buzunar…
Si ii indemn sa isi ia.
Totusi eu fiind baiat bun pot sa le trec cu vederea multe daca se vor pocai si se vor bransa la Dumnezeu.(Prin ascultare de mine cel mai usor...)
Lucrurile se vor desfasura cum spun eu si la nivel individual si planetar.
Cine vrea sa continue razboiul cu Dumnezeu, sa o faca. Cati nu au picat luptandu-se cu Dumnezeu si cati nu vor mai pica?
Dar daca asa vreti voi? Cine va poate opri? Eu v-am dat doar sfatul cel bun!
Ce va fi cu cei care se lupta in continuare cu Dumnezeu?
Care vor sa construiasca Moschei sau  sa inchida televiziuni(unde e DD?)? Sau care promoveaza ceea ce Dumnezeu condamna?
Sunteti pe val?
Maine veti fi sub el!
Iata tocmai ati fost din nou avertizati oficial!
Ganditi cum zic eu! E singura voastra sansa de scapare!
Unde e Crinutu? Unde e DD? Unde sunt ceilalti?
Oare nu le-am spus ce trebuie sa faca?’
E absurd sa credeti ca voi veti face exceptie!
V-am apus! 
PS: Eu le-am spus si lui Merkel si lui Obama ce sa faca sa intre in istorie! Nu au vrut! S-au facut de ras unul luand partea Islamului, celalalt a homosexualilor.
Viitorul va scuipa si pe Islam si pe homosexuali!
Asa cum dintotdeauna a facut...  
PS: Vai de aceia care zic ca Islamul e bun si religie...
Vai de aceia care spun ca minoritatile sexuale sunt egale cu cei normali...
Vai de aceia care gandesc si actioneaza altfel decat am aratat... 
PS: Daca Obama si-a permis sa spuna despre Homosexuali alte lucruri decat spune Biblia ba chiar sa pretinda ca Dumnezeu e de partea lor, Istoria il va scuipa si va intelege de ce a fost Omu Negru...  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu