27 iunie 2016

Cum a ajuns Basescu dictator odios...



Cum a ajuns Basescu dictator odios?
Este absolut incredibil dar ii are la mana si pe Johanis si pe Dragnea. Amandoi executa intocmai si la timp ordinele lui Basescu.
Abuzurile si persecutiile pe care le-a facut si le face Basescu nimeni nu le-a facut.
Dicteaza din umbra si poate sa spuna oricand eu nu mai am Puterea…
Problema este ca au inceput sa moara oameni pe capete fie omorati direct fie sinucisi subtil incat unii nici macar nu realizeaza…
Oamenii sunt rapiti, persecutati, amenintati , iadu pe pamant….
Corect, Ponta e un pisoias pe langa Basescu ce a devenit un tigru feroce ce varsa sange…
Cei responsabili, Obama si ceilalti atentie ca i-a intrecut cu mult pe cei mai corupti si pe cei mai odiosi PSD-isti…
Asa e cand ai puterea si nimeni nu stie ca o ai si crezi ca poti face orice fara sa te vada nimeni…
Uite ca ne-am prins…
Nu-mi ramane decat, karmic sa ii spun cuvintele pe care el le-a spus lui Nastase: Am sa te arunc in inchisoare! Am sa adaug Banditule!
Este inimaginabil ce se intampla!
Repet, daca Basescu nu are Puterea atunci eu am halucinatii, dar daca o are, DATI-L  JOS IMEDIAT SI ARUNCATI-L IN INCHISOARE!
IMEDIAT!  
Cine are puterea de Decizie sa ia cunostinta ca eu nu mint si sunt dedicat tarii si lui Dumnezeu dorind Binele tuturor!
Dar din Colectiv cel mai mult a beneficiat Basescu care a scapat de toate dosarele si de toti cei care il urmareau…
Insa asa ceva este inimaginabil in Democratie…
Si pe langa Colectiv avem si alte orori pe care le-am enumerat aici.
Asa ceva nu poate exista nici in Romania si nici in Europa!
Pur satanic si cu adevarat feroce, crime peste crime…
Odios, odios…
Daca are Puterea luati-i-o IMEDIAT! Imediat, o calamitate infinit mai mare decat Ponta, inimaginabil mai mare!
Da ce ce esti ma tu Mao, Stalin?

2 comentarii:

  1. Ca sa vina sfarsitul oamenii trebuie sa ii dea un motiv foarte serios... Si observam ca atat astia de la noi cat si aia de afara vor cu orice pret sa il aduca, motivele vor soca generatiile viitoare si vor intelege ca era inevitabil... oamenii isi pierdusera mintile...

    RăspundețiȘtergere