18 iunie 2016

Iisus e seful pe Pamant!



Iisus e seful pe Pamant!
Eu sunt o simpla ambasada dar stiu cum merge treaba…
Legea a fost revelata prin El si veti fi judecati de propriile voastre fapte.
Eu stiu cum poate fi invinsa Fiara!
Fiara daca nu ucide e inofensiva…
Dar, dupa cum vedem satisfactia ei maxima este sa ia viata oamenilor…
Si e usor de vazut cine e ghidat de Fiara(Satana) si cine de Dumnezeu…
Fiara se straduieste sa ii convinga pe oameni sa ucida…
Asta face in Islam unde a dictat prin Muhamed foarte clar sa fie ucisi o gramada de oameni: cei care parasesc Islamul, cei care sunt de alta religie etc…
Prin orice forme de Mafie Fiara lucreaza… Ca doar nu vine ma Dumnezeu sa va fure si sa va faca rau…
Prin armate si prin orice organizatie militarizate Fiara incearca deasemenea  sa ucida… Asta e scopul ei: sa convinga pe unii si pe altii ca e necesar sa ucida…
De asta ii numesc oligofrenizati pe cei care ucid: sunt imbecilizati de Fiara, posedatii ei.
De asta Ahimsa(Non-violenta) e prima porunca, daca inca mai ucizi esti in posesia satanei.
Dar vedem, 911 si celelalte razboaie si atentate, Fiara reuseste sa ii convinga pe oameni ca trebuie sa se inarmeze si sa ucida.
De asta am spus ca trebuie sa va demilitarizati: nu Dumnezeu va vrea inarmati!
Evident numai niste boi pot crede ca eu aici vorbesc asa sa ma aflu in treaba.
Nu boilor, am peste 20 de ani de cautari, de tehnica spirituala si meditatii si rugaciuni.
Daca nu faceti cum va spun planeta va intra in dezastru si déjà Vestul e in cadere libera cu o viteza foarte mare.
Islamul a fost intotdeauna o nenorocire, nu mai e cazul sa vorbim de nicio cadere acolo.
Cine va vorbeste voua orbilor?
Va vorbeste guru Bivolaru?
NU
Va vorbeste alt maestru spiritual?
NU!
Va vorbeste PAPA?
NU, si nu pricepe nimeni ce spune Papa care are frica Fiarei se pare mai ceva ca Basescu care s-a decis sa lupte pe fata impotriva Justitiei pe care a instaurat-o tot el….
Astia care ucid au frica deoarece stiu cum poate veni sfarsitul peste ei! Papalitatea spun unii a fost si ea implicata in tot felul de crime de-a lungul timpului…
Ma, da eu le spun: daca nu scuipati in ochi pe satana si pe slujitorii ei, nu sunteti oameni si ati venit degeaba pe Pamant!
Nu au unde sa se duca. Vor trece toti prin mainile noastre , si cei buni si cei rai…
Au, intre mine si Papa vi se pare ca Papa il reprezinta mai bine pe Hristos pe Pamant?
Papa are alte treburi decat sa il reprezinte pe Hristos…
Da eu nu am ma alta decat sa fac acest lucru care este pentru mine un scop in sine.
Deci am descoperit in tara noastra mafii atat de mari si inca nu le-am rapus?! :)
Destructurati, desfiintati, alungati in Norvegia sau Britania unde alte mafii mai sofisticate rapesc copiii…
Deci daca astia fac lucruri atat de abominabile, cum sa scape?
Vine peste ei sfarsitul si nu vor scapa!
Sa fim deci intelesi: cine vrea sa scape sa faca cum zic eu; cine nu sa isi faca bagajele deoarece in curand va merge in Iad!
Iadul oricum vine sa ii ia pe astia care nu vor sa asculte de Dumnezeu: antichristi, mafioti, ucigasi si alte categorii de lighioane care lucreaza pentru Fiara!~
Cine s-a oferit lui Dumnezeu ca instrument, asa cum Hristos si Apostolii au facut nu are de ce sa isi faca probleme: sangele ultimilor sfinti vor umple paharul Fiarei care va fi inchisa pentru o mie de ani si apoi judecata definitiv.
Ne batem cu Satana si o vom invinge!
Si iata Satana s-a ridicat asupra tarii ucigand si asupra lumii gasind imbecili care sa ii faca voia!
Eu ma salvez pentru ca m-am daruit lui Hristos si lucrez pentru El si voi va veti judeca pentru ca lucrati pentru Fiara….
Am planu de salvare daca va intereseaza; daca nu stati linistiti ca ne vedem in planu astral dupa ce vom pleca din aceasta lume.
PS: Dumnezeu va va judeca in functie de faptele voastre, scrie negru pe alb: “Voi da fiecaruia dupa faptele sale”. Adica intoarcere de karma.
Asta e un mecanism… - ce faci trebuie sa ti se faca.
PS: Daca Iisus e BOSSUL al mare ... meditati, ce va fi cu antichristii? (ii lasa sa se judece singuri de aceea nu e tocmai rau ca ucid si fac atatea lucruri abominabile, in curand se va umple si paharul lor...) 
ATENTIE, eu avertizez aici, nu ma intereseaza sa conving pe nimeni... Daca sunt atat de prosti incat sa lupte impotriva lui Iisus nu e nicio paguba ca vor pieri...
Dumnezeu nu are nevoie de odiosi ca Ceausescu... :) 
PS: Si El find seful ne face si pe noi sefi mai mici in Marele lui Regat... 
Eu sunt un sef de judet, sau de planeta pe cand Iisus are nenumarate galaxii in subordine...
Totul e perfect: cei buni se salveaza si cresc in Hristos iar cei rai se judeca si se apropie de Iad cu fiecare zi! 
Glorie deci lui Dumnezeu care s-a intrupat pentru noi prin IISUS HRISTOS! 
De asta e Rege...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu