5 iunie 2016

Noi suntem stapanii lumii!



Noi suntem stapanii lumii!
Dumnezeu va da noua intreaga aceasta generatie de 7 miliarde si inca multi altii peste ei.
Noi vom binecuvanta si vom judeca, noi vom ridica sau vom arunca in Iad!
Dumnezeu prin noi.
Am mai spus asta.
Aici la noi este Centrul lumii!
Tara , Europa si intreaga lume vor fi purificate si pregatite astfel sa il intampine pe Hristos care se intoarce pentru a ramane si locui aceasta lume.
Daca Guru Bivolaru a fost retinut in Franta inseamna ca Europa va fi purificata!
Fiara si-a facut lacas special in Franta si America si Dumnezeu l-a trimis pe guru acolo sa rezolve problema. :)
Mi se pare absolut caraghios sa isi inchipuie cineva ca antichristii au vreo sansa in fata celor trimisi de Dumnezeu.
Aveti sansa pe care au avut-o evreii in fata lui Iisus!
Exact aceeasi sansa.
PS: Apocalipsa e foarte clara: Dumnezeu va cere de la voi toate actiunile facute: karma buna si rea!
Vi se va cere sa decontati polita karmica…
Adica tot ce ati facut trebuie sa vi se faca.
Se pare ca va indreptati vertiginos spre Sfarstul Lumii!
Eu sunt barometru!  
PS: Se pare ca Franta e rezolvata! :) Nu au ei bani sa plateasca zilele de detentie ale lui Grig! :)  
PS: Nu m-am facut eu stapan al lumii ci Dumnezeu spune asta: Domni sunteti si pe voi trebuie sa va urmeze ca sa se salveze: si oricine va va urma se va salva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu