26 iunie 2016

Oricine nu respecta legea este in ilegalitate…



Oricine nu respecta legea este in ilegalitate…
Si evident trebuie sa se ascunda pt a comite diferite nelegiuiri mai mici sau mai mari…
De asta ii numesc  sobolani… Se ascund ca niste sobolani si in mintea lor neghioaba isi imagineaza ca reprezinta ceva sau poate chiar legea…
Legea nu se ascunde banditilor precum sobolanii… Aia e mafia ma, nebunia si hotia celor care au uitat ca au ajuns in niste functii pt a reprezenta poporul care i-a ales.
Eu sunt un reprezentant al legii deasupra oricaruia altuia pt ca eu reprezint si legea divina si pe Dumnezeu.
De aceea ii sfatuiesc deoarece vad zilnic cretinitatea lor fara margini!
Nebunilor, e Democratie adica noi Poporul decidem.
Si cine nu respecta decizia Poporului e in ilegalitate.
Nu ai voie sa strigi la Popor pt ca el e sefu…
Poate schimbati voi sistemu si il facem feudal, regal sau mai stiu eu cum…
Deocamdata voi toti sunteti in ilegalitate baietii…
De la cel mai de sus pana la cel mai de jos…
Bateti campii si faceti numai prostii si ilegalitati…
Eu sunt Poporul, eu sunt legea… Eu conduc in Democratie!
Asa ca voi incolonati-va frumos si mergeti in continuare la racoare ca prea e cald si creierii vostrii s-au incins prea mult cautand sa fuga de DNA si de lege…
Ce a ajuns tara asta? 
Deocamdata sfaturile mele au fost bune si raman in picioare. Ce am intarit eu a intarit si Dumnezeu si cine nu va vrea sa asculte va cadea in Judecata lui Dumnezeu care déjà a inceput si se va amplifica necontenit pana ce oamenii se vor pocai…
Pentru ca evident ca nu putem merge inainte cu oligofrenismul si din afara si din interior.
PS: Sminteala lor e atat de mare incat ei au crezut ca salveaza tara si pe ei punand foc la Colectiv… Ma baieti voi v-ati piedut mintile de multa vreme…:)
Cineva v-a zapacit…  poate guru Bivolaru :) 
Veti vedea ca ne vom intalni si in lumea de dincolo si veti veti intelege cel tarziu atunci cine e sefu…:)
Deci eu sunt legea, eu sunt si sefu sau regele sau cum vreti voi... veti constata asta cu fiecare zi, va asigur...  
Toate organizatiile statului care nu respecta legile statului trebuiesc desfiintate. 
S-ar putea sa gasim si asa ceva. 
Lumea veche asta neghioaba se va duce cu totul si alta noua in curand se va instaura. 
Noi suntem aici sa sfatuim si sa salvam...
Karmic veti fi judecati deoarece Dumezeu e drept si scupulos! 
Uite asa cum Marea Britanie a disparut intr-o zi asa va disparea si america...
La fel si indivizii care nu respectau legea.
Si mai ales aia care pretindeau ca o reprezinta. 
De asta a aparut DNA-ul... 
Da voi sunteti imbecilizati si ati devenit uneltele satanei, nu stiti nici ce faceti nici ce spuneti si cu atat mai putin ce ganditi... 
 Dar Dumnezeu va explica... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu