8 iunie 2016

Sfarsitul lumii loveste déjà Europa occidentala



Sfarsitul lumii loveste déjà Europa occidentala
Franta, Belgia, Marea Britanie, Danemarca, Suedia, Olanda, Norvegia sunt practic sub asediu…  Spania cade in saracie se pare…
Inundatii catastrofale din nou in Franta. In Belgia deasemenea.
Asta dupa Atentate! Si inainte de atentate au fost alte inundatii…
Avertismente foarte clare ce pot fi intelese si de cei mai simplii oameni ce au o minima credinta.
Cei care nu au aceasta minima credinta sunt copaci. (si vor avea soarta copacilor)
De altfel acesta este inceputul. Dumnezeu nu va ingadui nimanui sa isi bata joc de Om.
Totul va culmina cu celebrul sfarsit al lumii daca cei in cauza nu se vor pocai.
Homosexualitatea si promovarea minoritatilor sexuale le vor iesi pe nas occidentalilor.
Eu am atras atentia de la inceput.
Usor ca va veti auto-distruge.
Usor ca Marea Britanie poate avea soarta Mongoliei.
I-am rugat chiar: opriti si faceti drumul inapoi, daca vreti sa aveti parte de intelegere din partea lui Dumnezeu.
Ei nu si nu: ii homosexualizam pe toti, Grecia in mod special trebuie sa isi aduca aminte.
De aia i-am adus pe refugiati la Lesbos!
Trebuie sa ii homosexualizam pe greci neaparat inapoi!
Nu mai suportam ortodoxia lor care ne-a incurcat déjà f tare in planurile noastre.
Mare atentie pentru ca musulmanii viseaza la caderea Americii si chiar a Occidentului European.
Obama exulta cand a aprobat casatoriile intre persoanele de acelasi sex la nivel national.
Adica era foarte fericit ca a putut pune o astfel de bomba la temelia Americii.
Daca sunteti prosti si va lasati pe mana anti-christilor, eu ce sa va fac?
Eu am avertizat intotdeauna si avertismentele mele au fost bune.
Nu vrea nimeni sa va salveze cu forta. Exista iata profetii vechi care avertizeaza asupra sfarsitului vostru.
CASATORIILE INTRE PERSOANELE DE ACELASI SEX TREBUIESC ANULATE!
Daca vreti sa scapati, sa va redresati…
Daca nu, profetiile spun: America un vast cimitir… Franta asimilata(de musulmani)… 
Tarisoarele mici precum cele nordice sau Olanda probabil ca vor fi realmente spulberate de furia Oceanului in cazul unui cataclism planetar…
CARE POATE FI EVITAT DACA VA VETI POCAI!
Numai in acest caz…
Eu am spus: asta e numai inceputul: va fi din ce in ce mai rau pana veti lua decizia sa ascultati de cei trimisi de Dumnezeu…
Sau daca nu, sfarsitul va veni…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu