14 iunie 2016

Trebuie sa gandim asa cum ne spune Dumnezeu



Trebuie sa gandim asa cum ne spune Dumnezeu
Ce stim noi despre Viata, despre Dumnezeu?
Dumnezeu ne va explica tot ce trebuie sa stim mai ales lucrurile esentiale: ce e Femeia, ce e Barbatul si ce este Viata si El Dumnezeu!
Trebuie sa acceptam revelatiile si viziunile Lui, ale Spiritului!
Asa si cu noi, cei care au alta parere decat cum spun eu trebuie sa se razgandeasca de urgenta.
Trebuie sa gandeasca asa cum spun eu altfel Dumnezeu ii va abandona.
Eu am avertizat…
Deocamdata nu exista niciunu avertizat de mine si care sa ii fi mers bine…
Si nici nu va exista…
De aceea i-am sfatuit pe toti: ganditi cum va spun eu!
Mintea mea e inspirata de Dumnezeu si de locuitorii cerului iar mintea voastra de Iad!
Dovada?
Voi furati , mintiti, si chiar ucideti in timp ce mintea mea e focalizata asupra lui Dumnezeu repetand Numele Lui sfant!
Daca vreti sa va salvati ganditi ca mine, asa cum va spun eu!
Este esential si daca nu cumva aveti vreun rozariu prin buzunare veti sfarsi foarte rau…
Dumnezeu e cu mine si ma locuieste si veti sfarsi rau daca nu acceptati invatatura si sfaturile mele.
Veti vedea ca Dumnezeu ma va ridica de o mie de ori mai sus decat a fost Basescu ridicat de Nato…
Vai de Basescu daca si-a pus speranta in Nato in loc sa si-o puna in respectarea poruncilor lui Dumnezeu si a sfaturilor divine.
Unde vreti voi sa va duceti nu fara Dumnezeu ci luptand impotriva lui Dumnezeu?
Mergem inainte si lucrurile se vor desfasura cum spune Dumnezeu iar eu revelez aici…
Care crezi ma ca se va pune Nato de-a curmezisul si il va opri pe Dumnezeu?
V-ati pierdut mintile? 
Ganditi cum va spun eu altfel Dumnezeu va va abandona si exact asta asteapta ingerul cazut…
Sa va ia in primire…
E plina tara de nebuni si smintiti care spun numai prostii la televizor si prin articole…
Abandonati ideile voastre ridicole pentru ca Dumnezeu nu se va razgandi si piatra din capatul unghiului acestei generatii e déjà fixata…
“Cine nu e cu Mine e impotriva Mea”…
Pricepeti ce zice Dumnezeu aici?
Intelegeti cat de mari sunt riscurile sa fiti impotriva lui Dumnezeu?
I-am vazut pe popi, i-am vazut pe pastori, pe calugari i-am vazut!
Ma recomand pe mine inaintea tuturor! Fericiti cei care ma vor avea pe mine calauza...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu