12 iulie 2016

Care este valoarea unui om care il cunoaste pe Dumnezeu?



Care este valoarea unui om care il cunoaste pe Dumnezeu?
El valoreaza cat toti cei care se mantuiesc din timpul vietii lui la un loc.
Daca va veti intreba ce a spus guru Bivolaru veti vedea ca nu va amintiti. Eu sunt singurul care am explicat esenta caii spirituale si poruncile lui Dumnezeu.
Ei toti credeau ca sunt ortodocsi.
De la Vladimir Putin si pana la banditii si baronii nostrii se credeau ortodocsi…
Nu ma baieti, cine minte, fura si ucide nu e orthodox, e bandit…
Primele trei cele mai importante porunci pe cale sunt astea trei : Sa nu ucizi, Sa nu minti, Sa nu furi.
Nu am auzit ca Rusia sa fii abolit pedeapsa cu moartea…
Dumnezeu a numit un cap, acea piatra din capul unghiului a acestei generatii peste care vine sfarsitul deoarece e cea mai imbecila dintre toate si cea mai posedata de satana…
Trebuie sa fii foarte cretin sau foarte posedat ca sa  promovezi casatoria intre persoanele de acelasi sex…
Sau ca sa ucizi cum ucide Isis…
Acesti oameni nu meritau nici un fel de profet, nici un fel de avertisment…
Si totusi cat de bun e Dumnezeu ca le-a trimis unul….
Acum chiar ca nu mai au nicio scuza: Dumnezeu le-a vorbit in direct…
Deci daca vreti sa va pretindeti ortodocsi sau mai stiu eu ce, crestini, faceti cum va spun pt ca eu am sa va eliberez legitimatia de crestin…
Eu am sa va eliberez certificatul mantuirii…
Daca nu, o sa va duceti in Iad cu Lgibitizatii…
Ei sunt déjà in Iad, satana e peste ei…
Cum si peste baronii si banditii nostrii…
 Ati pus foc la tara, furati si mintiti toata ziua asa ca termenul de “satane” e cel mai potrivit pentru voi.
Ce aveti voi de spus in fata lui Dumnezeu si a omului lui Dumnezeu?
Iata misiunea mea se indeplineste pt ca toti ati auzit de mine si cuvantul meu.
Eu va spun ca nu ati priceput nimic din religie pana acum dovada modul in care traiti nerespectand nicio Porunca!
Salvati-va acum in ultima clipa urmandu-ma pe mine.
Nu cer nimanui nimic decat sa ma asculte si sa ma urmeze…
Va primi in schimb viata vesnica.
Si daca in loc sa aboliti pedeapsa cu Moartea in America voi ati aprobat casatoriile intre persoanele de acelasi sex ma indoiesc ca va veti mantui…
Veti merge la reincarnare…
Putin cel orthodox sa aboleasca pedeapsa cu Moartea in Rusia!
In numele lui Iisus Hristos ii cer asta!
PS: Ei nu au nici macar idée ce inseamna sa vorbeasca Dumnezeu prin tine… Ei isi imagineaza ca se pot trage de sireturi cu oamenii lui Dumnezeu…  
Daca nu va veti pocai la nivel planetar in scurtul timp ce a mai ramas veti fi zguduiti din toate incheieturile si unele tari nu isi vor mai reveni niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu