6 iulie 2016

Cine tine lumea?



Cine tine lumea?
Dumnezeu tine lumea pt noi oamenii Lui si copiii Lui!
Cand noi vom pleca , ca martiri bineinteles, lumea se va prabusi!
Atrag atentia ca toti aceia care au auzit de noi si noi am auzit de ei nu se vor salva decat exclusiv prin noi.
De aceea e bine sa va puneti bine cu noi pt ca viata e scurta si sfarsitul vine repede… :) 
Si va asigur ca daca vrem va vom converti in lumea de dincolo.
Am sa va trimit pe planete pustii unde veti urla de frig si foame sau alte nenorociri si veti veni sa imi pupati talpile numai sa va scot din acel iad…
Nu glumesc deloc!
Eu stiu ce inseamna viata vesnica si nu exista nimic mai pretios de obtinut.
Asa ca daca imi place de voi, am sa gasesc eu solutii sa va strunesc…
Pe de alta parte nu iau cu mine ucigasi de oameni…
Numai daca cine stie ce relatie aveti voi prin ceruri, si daca va pocaiti… Daca cineva intervine pt voi. “Ia-l si pe amaratul asta…”
Altfel , daca ati strans oameni de gat, direct in Iad cu voi…
Satana o sa va ia fara nicio  alta judecata.
Voi traiti intr-o lume imaginara si va imaginati ca zidurile, scuturile si satelitii vostri au vreo valoare in fata lui Dumnezeu.
Planeta poate fi facuta tandari in orice secunda chiar de extraterestrii…
Nu vorbesc de ingeri sau de Dumnezeu Insusi!
Asa ca va recomand sa va pocaiti si sa ascultati de mine.
Dupa cum vedeti nu va trimit in nicio Biserica, la niciun popa sau pastor.
Stati cu mine si respectati Poruncile lui Dumnezeu cele 10!
E asa de greu?
Eu sunt Biserica voastra! 
Cine m-a auzit pe mine a auzit pe Dumnezeu! 
Cu ceilalti nu e sigur dar cu mine mergeti la sigur...
Veti vedea, vom fi un popor intreg in lumea de dincolo, toti din generatia asta...
Din toate natiunile, din toate limbile si culorile!
In numele lui Hristos, al lui Dumnezeu Tatal, al Fecioarei Maria! 
PS: Daca Dumnezeu vede ca vreti sa ascultati imediat, instantaneu va va binecuvanta... 
Si daca dimpotriva vede ca ma sabotati sau lucrati in secret impotriva mea, chiar in clipa aceea judecata voastra a si inceput si sabotajul vostru...
Dumnezeu a venit in lume si nu aveti alta sansa decat sa ascultati pt ca nu e asa greu... Vi se cer niste chestiuni de bun simt: 
1. Sa incetati sa mai ucideti si sa aboliti pedeapsa cu Moartea!
2. Sa desfiintati Armatele si sa distrugeti Armele!
3. Sa nu ma furati si sa nu mai mintiti, sa dstructurati toate mafiile de pe Pamant!
4. Sa nu promovati minoritatile sexuale, imediat sa va intoarceti din drum! 
5. Sa ii aduceti pe extraterestrii pe Pamant si sa faceti oamenilor cunostinta cu ei! 
.... 
Urgent! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu