4 iulie 2016

De ce teoria identitatii de gen este o mare imbecilitate demonica


De ce teoria identitatii de gen este o mare imbecilitate demonica
In esenta noi suntem spirit. Spiritul care este Dumnezeu a creat si Barbatul si Femeia.
Noi ne nastem cu un corp feminin sau masculin dar avem acces prin perceptie empatica si la intelegerea sexului opus, la identificare cu el.
Acest lucru se intampla in Iubire. Cand iubim pe cineva ne identificam cu acea persoana si o percepem empatic. Nu numai ca o vedem aievea cum se spune, dar ii percepem sufletul, pe ea insasi.
Printr-o astfel de percepetie insotita de transfigurare si iubire noi putem deveni persoana iubita.
Desigur ca noi percepem empatic multe fiinte de-a lungul vietii. Fara sa ne dam seama chiar comunicam telepatic adesea cu persoanele apropiate sufleteste si din lumea asta si din cealalta.
Asadar daca ai primit un trup de barbat sau de femeie si astfel rolul respectiv de jucat pe scena vietii, sa te consideri sexul opus si chiar sa incerci mutilarea trupului tau prin operatii chirurgicale este o aberatie de neimaginat.
Prietene, poti fi si femeie si barbat si in esenta chiar esti daca doresti sa te identifici cu Femeia sau Barbatul, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te muti dintr-un corp in altul sau sa te imbraci in hainele sexului opus, sau sa crezi ca esti de sex opus.
Asta e sminteala si e ceva caraghios. Dealtfel aceste parade gay anuale impuse de imbecilii din Nato sau America sau de unde or fi ei sunt realmente un circ…
Orice parinte nu greseste daca spune copilului sau: “Circul mama!”
A incerca sa imbecilizezi copiii pe aceasta cale zapacindu-i cu astfel de aberatii este ceva cu adevarat demonic.
Satana se bucura cand vede astfel de cretini care se cred femei desi au corp de barbat sau viceversa.
Esti amandoua boule si daca nu poti sa percepi decat una dintre ele inseamna ca ai o problema, un handicap.
 Este aceasta o forma de posesie demonica dupa cum am explicat.
Demonii se bucura cand isi pot bate joc de om si acesti oligofrenizati care impun asa ceva sunt mai imbecili decat sarmanii care sunt in cauza si care cel mai adesea au fost molestati in copilarie si au ajuns sa se dezvolte stramb.
Deci, din nou.
Pot sa o percep pe Geta empatic daca o iubesc si imi place de ea sau este iubita sau sotia mea…
Mmm Geta ce frumoasa e, mai ca pot sa fac o pirueta asemenea ei…
Dar asta nu inseamna ca eu nu raman eu…
Ma gandesc la Geta asa din cand in cand cand imi amintesc de ea sau am timp…
Nu o sa devin eu Geta acum smititilor tot timpul…
Trebuia sa le explicam si asta pentru ca ei nu isi dau seama ca sfarsitul vine de-a binelea peste ei…
Asa cum Marea Britanie si-a semnat singura sfarsitul, asa cum voi singuri v-ati pus foc in 911 si Colectiv, tot asa va veti produce si sfarsitul , singuri si cu mainile voastre…
Ca sa nu puteti da vina pe nimeni apoi…
Dumnezeu si-a intors Fata de la voi si veti pieri fara Lumina Lui!
PS: Deci, eu sunt si Geta intr-adevar, dar imi rezerv dreptul de a ramane eu insumi cel luminat si nu are rost sa ma identific cu vreun antichrist nebun care aduce sfarsitul si asupra sa si asupra lumii.
O las pe Geta sa fie Geta tot timpul si eu raman eu. Daca ai devenit Geta si te-ai uitat pe tine si defilezi in fuste la parade gay inseamna ca esti posedat de multa vreme…
Parol!
Dealtfel aspectul tau feminin e sotia sau iubita ta. Ea esti tu ca femeie…
Si pentru femei barbatul sau iubitul este aspectul lor masculin, ele ca barbat…
Iata adevarata identitate de gen explicata
Dar antichistii apartinand Satanei nu pot decat sa faca voia acestuia…
Sfarsitul vi-l veti produce singuri in curand si va veti expulza din aceasta lume prin diferite iaduri…
Asa cum Dumnezeu vorbeste si actioneaza prin noi asa si prin ei satana...  
PS: De altfel cei in cauza nu se considera femei ci pur si simplu sunt coplesiti de atractia fata de sexul opus, sunt mai degraba afemeiati dar intr-un sens yin, feminin. 
Femeia este obsedata de barbati nu de a fi femeie...  

Oricum ar fi, Satana a impus pe scena lumii astfel de scelerati si iata acum incearca sa o impuna ca norma. 
Ceea ce va avea efecte devastatoare.
Lumea, planeta se va ridica impotriva acestor nebuni care incearca sa impuna astfel de aberatii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu