23 august 2016

Erdogan trebuie lasat sa distruga Turcia



Erdogan trebuie lasat sa distruga Turcia
Eu m-am mirat de cum am descoperit: ce cauta musulmanii in Nato?
Acum am inteles…
Occidentalii sperau ca Turcia il va urma pe Ataturk si vor scapa de blestemul numit Islam…
Si au investit in Turcia…
Numai ca de un blstem atat de mare nu scapi asa usor…
Turcii au facut nenorociri dimp de aproape 1000 de ani asa ca nu poti schimba asa usor macazul…
Trebuie sa treaca prin multe suferinte si arderi de Karma pana vor realiza ca voia lui Dumnezeu este sa se crestineze…
Tot Islamul e un dezastru asa ca Turcia nu poate face exceptie…
Dupa cum ii vedem, in orbirea lor inca mai cred ca moscheile si nebunu de Muhammed au adus ceva bun lumii…
Nu au adus decat judecata!
Asa ca sa ii lasam pe turci sa descopere prin suferinta Adevarul…
Si pe orice musulmani.
De ce Kurzii nu devin crestini?
Sunt sigur ca statul Kurd s-ar putea realiza mult mai repede cu ajutorul lui Hristos…
Altfel va asigur ca Satana planuieste sa va arunce in aer pana la sfarsitul Timpului….
Oriunde este Satana acolo e si crima si teroarea iar Islamul e plin de asa ceva.
Si eu spun: vai de acela care nu ii avertizeaza pe musulmani asupra Islamului. Vai de cel care spune:  Islamul e religie ca oricare alta si voi sunteti egali cu noi!
Vai de acela!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu