3 august 2016

Obama, cel mai mincinos si mai hot negru din Istorie…



Obama, cel mai mincinos si mai hot negru din Istorie…
A furat Presedentia Americii pt 8 ani, nefiind nascut in America.
In loc sa avem un erou adevarat ca Arnold Schwarzenegger Presedinte iata am fost loviti cu un gay negru din mijlocul africii si musulman pe deasupra… 
Ouch schwartz nu insemna tot negru? negger? :))) iata un avertisment ascuns in numele celui care  dorea sa devina Presedinte dar nu s-a putut... Iata ca prin minciuna si hotie se poate...
Mai rau nici ca se putea…
In primul rand mie nici prin minte nu ar fi putut sa imi treaca asemenea scenariu de groaza…
Nici nu aveam cum sa imi imaginez asa ceva mai ales ca aveam in fata o familie…
Culoarea negru ascunde, negrii daca ar deveni albi dintr-o data ar fi destul de urati si dizgratiosi…
Singurul lucru care l-am vazut la Obama e ca nu-i suporta pe evrei…
Da de unde frate sa stiu ca nu-i suporta pt ca e musulman?!!!!!! Cand el s-a declarat crestin?
Mi-am zis ca e un lucru bun mai ales ca se spune ca evreii conduc America…
Si apoi, pana la colorarea in Curcubeu a Casei Albe mie nu mi s-a parut ca ar fi facut ceva rau cu adevarat.
Nu prea urmaresc ce se intampla in America si nu aveam niciun motiv sa il suspectez de ceva.
Si in plus nu conteaza ce esti si cum esti, faptele vorbesc…
Probabil ca dupa colorarea gay a Casei Albe s-a hotarat sa ne descopere pacaleala ce ne-a tras-o… :) 
Deci eu nu aveam de unde sa imi imaginez ca America e atat de corupta ca sa lase un nebun sa o conduca…
Nu sunt Sherlock Holmes sa iau intai lupa si apoi sa le intind mana oamenilor…
Daca e atat de grava situatia voi face si pe Holmes de acum inainte.
Apoi Michele mi s-a parut prea matahaloasa ca sa ii dau atentie… :)   Dar iarasi nimic suspect de la departare… Mama Dolores parca e de culoare, nu?
Ne-a pacalit pe noi dar pe cei de acolo cum a reusit?
CIA si FBI nu studiaza trecutul candidatului?
Un African si gay si musulman si casatorit cu un alt gay chiar poate sa devina Presedinte in America?
Dar a mintit si iata marea nenorocire si satanismul lui: incearca sa ne musulmanizeze si homosexualizeze pe toti, toata planeta... 
E mandru...  Numai ca daca esti mandru ca esti musulman inseamna ca esti incult iar daca esti mandru ca esti gay inseamna ca esti idiot... 
De culoare sa nu mai zicem nimic...
Raman fan Michael Jackson!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu