3 august 2016

Satana vorbeste in direct prin Isis: Papa amenintat!



Satana vorbeste in direct prin Isis: Papa amenintat!
Este extrem de interesant acest mesaj al Satanei catre Papa…
Ce ii spune? Ca se preface… Ca sustine homosexualii si ca aceasta este un pacat neingaduit…
Practic astia din Isis spun raspicat: Islamul nu a fost niciodata religie ci exclusiv Satana pe pamant, pedeapsa lui Dumnezeu… urgia…
Astia din Isis il dispretuiesc pe Papa si il cearta tocmai pt ca nu are taria sa spuna ce gandeste, sa fie barbat, sa stea drept…
Adoptarea acelor parteneriate civile  gay in Italia este dealtfel un fiasco total pt Papa.
Si cum Papa se temea tocmai de uciderea preotilor, iata ca nici de asta nu a scapat…
De altfel eu i-am spus de la inceput lui Francisc ca are o atitudine gresita.
N-a rezolvat absolut nimic si si-a atras, culmea, ura tuturor: si a cardinalilor(vezi pe cei polonezi care l-au sfidat in fata) si a dusmanilor, Isis il urasc la fel de mult pentru lipsa de vertebralitate de care da dovada.
De altfel nimeni niciodata nu a avut dreptate in fata mea si nici nu va avea vreodata…
Nu exista alta solutie decat asta pe care o predic si practic eu.
Asta e solutia hristica…
Iisus nu a fost diplomat cu templul evreiesc ci le-a spus Adevarul in fata: sunteti vipere, Satana e tatal vostru…
Imi pare rau ca nu ma credeti si nu ma ascultati….
Hristos este cu mine si nu exista alta atitudine si varianta.
Esecul Papei e total…
Dar cine stie poate va indrepta lucrurile, are timp sa se razgandeasca…
Parteneriatele civile gay pot fi anulate de guvernele viitoare…
PS: Atentie, eu i-am recomandat atitudinea corecta Papei inclusiv in cazul preotilor ucisi: a fi martir pt Hristos este un suprem privilegiu, este mantuire sigura, glorie preotilor ce au devenit martiri… 
Deci, daca Papa crede ca exista alta solutie decat cea recomandata de Hristos... El vrea sa fie un Papa laic... 
Nu exista asa ceva... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu