5 august 2016

Starea jalnica a Rusiei



Starea jalnica a Rusiei
Desi iata America e condusa de doi homosexuali si negri si musulmani pe deasupra Rusia nici in aceste conditii nu reuseste sa aibe o imagine mai buna.
De ce? Din doua motive.
Odata pt ca politicienii din est sunt prea cretini si prea corupti din cate se pare.
A doua pt ca se bazeaza exclusiv pe forta si pe arme.
Daca America  vrea sa elibereze lumea prin Homosexualitate, Rusia in schimb vrea sa o elibereze folosind bombe atomice.
Mi se pare normal ca inainte de sfarsitul lumii sa avem o astfel de situatie care dovedeste nivelul mental al celor care ar trebui sa conduca lumea.
Lumea uraste Rusia ca si pe evrei din simplu motiv ca nici pe unii nici pe altii nu ii intereseaza sa aibe o relatie de prietenie cu ceilalti ci doar sa dea ordine…
Rusia nu e interesata decat exclusiv de propriul viitor si de rusificarea celor din jur.
Daca oamenii nu sunt siguri inca daca un Obama bisexual e mai sigur decat un Putin dictator arata nivelul celor doua…
Pana la urma viitorul suna bine: O America inexistenta si o Rusia dezarmata…  
Am fi interesati ca Rusia sa abandoneze alfabetul chirilic si sa il adopte pe cel latin.
Am vrea sa vedem politicieni rusi care nu se cred superiori noua pt ca nu sunt…
Am vrea ca degraba sa isi retraga armata de pe teritoriile noastre daca nu au ceva consistent de oferit la schimb.   
Si ei ca si americanii si antichristii se cred invicibili…
Nu e deloc asa.
Daca nu descopera Prietenia si Iubirea cel mai bine ar fi sa lase lumea in Pace.
Viktor Orban este un politician mai reprezentativ pentru Europa decat Putin.
Din simplu motiv ca Orban a devenit un purtator de cuvant al intereselor Europenilor…
Ne simtim reprezentati si chiar protejati de strategia si mesajul lui Orban.
Pe cand cu Putin nu e sigur.
Moldova e intr-o situatie jalnica si Doamne fereste sa vedem si la televiziunile din Romania o stire in romaneste si alta in limba rusa…
Inimile oamenilor nu se cuceresc cu amenintari si bombe…
Pana si China cu tot Comunismul ei are o imagine mai buna…
Acum, doar nu e vina noastra ca lumea se teme de rusi…
Dar se vede de la o posta ca nu le pasa de noi…
Deci sa ne intelegem: nici pe vremea lui Ceausescu la televizor nu se vorbea in limba rusa…
“Limba moldoveneasca”  este o inventie care nu ajuta deloc…
Si pana la urma Cezar nu se compara cu Stalin si cu niciun tar…
In fine, eu mi-am facut datoria si le-am atras atentia si unora si altora…
Puterea nu mai e la voi…
Puterea pe care o aveti nu va face decat sa va judece daca nu veti face cum va invat si va indemn.  
PS: Observati ca am folosit cuvinte alese: nu i-am facut hoti, talhari, banditi, borfasi, corupti, mafioti, criminali, teroristi si in alte feluri pe rusi. 
Nu exista decat o singura posibilitate sa cooperam: sa ascultati! Sa plecati din Transnistria... ma indoiesc ca veti invada Ukraina spre a ne da apoi Buceagul si Cernautii in schimbul Transnistriei! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu