20 octombrie 2016

Despre modificarea Constitutiei Pro-familie…



Despre modificarea Constitutiei Pro-familie…
Este foarte buna!
Dar sunt foarte fericit ca Dumnezeu tocmai a vorbit prin mine si l-a avertizat pe Johanis ca daca se opune, in 2017 o sa zboare…
O sa il supendam si chiar demitem si nici dracu nu il va mai vota apoi.
Uluitor, habar nu aveam de ceea  ce a spus aseara, numidu-i “fanatici religiosi” pe cei care vor sa interzica “casatoriile” homosexualilor.
Nu prieteni, fatanici anti-religiosi sunt cei care le impun.
Ne-am luptat 500 de ani cu turcii, ne vom lupta in continuare cu oricine il sfideaza pe Hristos si Noul Testament! Cu oricine il sfideaza pe Marele Apostol Pavel!
Eu am vrut sa le fie bine si lui Basescu si lui Johanis da oamenii nu pricep…
Sa ii lasam in pace, puteau sa fie fericiti da au ales sa lupte impotriva lui Dumnezeu!
Sunt foarte fericit cu avertismentul pe care Dumnezeu m-a inspirit sa il lansez.
Intr-adevar cu guvern PSD daca Johanis se opune modificarii Constitutiei isi va incheia in curand mandatul.
 Mi se pare hilar ca promotorii homosexualitatii spera sa castige aceasta batalie cu Umanitatea si Dumnezeu…
Pff, oare ce o fi in mintea lor?
PS: Eu nu am nimic cu homosexualii, dar sa nu pretinda ca pot intemeia familii…
Fiecare trebuie sa fie liber in intimitatea lui dar pe strada nu trebuie sa existe homosexuali… 
Eu nu am cum sa stiu si nici nu vreau sa stiu cine este homosexual asa ca nu pot sa ii discriminez...
Sa isi tina pentru ei si secreta nelegiuirea! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu