11 octombrie 2016

Kovesi ramane, restul pot sa plece…



Kovesi ramane, restul pot sa plece…
Basescu poate sa plece…
Udrea poate sa plece daca e impotriva lui Kovesi…
De cand talharii si banditii il schimba pe cel care ii urmareste?
Nu are nevoie de niciun doctorat sa continue misiunea pe care Poporul i-a incredintat-o…
E mare nevoie de ea ca inteleg ca voi toti impreuna ati dat foc la Popor…
Oprea a iesit repede atunci sa anunte ca “l-a instiintat pe Presedinte”…
Adica nu numai el Oprea stia de atacul terrorist de la Colectiv ci si Johanis fusese instiintat…
Ghice, ce…
Niciunu n-a facut nimic…
Deci avem o mare problema, una foarte mare…
Cel mai bine ar fi sa plece toti…
Asta general si Sef al Politiei, adica cel care era pus acolo tocmai sa evite atacurile teroriste se scuza ca Johanis stia…
Adica daca Johanis stie ii las pe aia sa omoare in liniste ca misiunea mea e sa protejez uzina de produs Heroina si pe toti banditii care o fac…
Nu Poporul…
Ce treaba am eu cu Poporul, doar nu m-a votat acest Popor niciodata… Eu am fost ales de acesti banditi si mafioti sa le protejez aici interesele…
Poporul poate sa ia foc, da-l dracului…
Mare general asta…
Mai sunt multi ca el in sistem?
Cum sa plece Kovesi cand voi aveti sange nevinovat pe maini banditilor?
O varianta ar fi sa plecati toti in Madagascar si sa il puneti pe Mazare sef al vostru…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu